Sunday, October 14, 2012

ummi :)

short update ;


tadi masa makan bihun sup dengan umi pukul 7.45pm, sebelum pergi tusyen, again, umi cakap, 'kakak! kakak buat saloh dengei umi hari ni.' oh okay. i just wonder lah kan? 

bila aku tanya aku buat salah apa. umi cakap, 'kakak tok salam pun dengei umi tadi maso nok gi tusyen.' okay terpaku. terkelu. terspeechless terus! haha

selama ni, bila umi aku hantar aku pergi sekolah / tusyen, memang dah tabiat aku akan salam tangan umi dan cium. hihi ^^ dan bila aku nak cium, umi pun selalu elakkk. hahaha. bukan elak pun, dia cakap 'bosei lah dio nih!' tapi still hulurkan pipi dia. kadang kadang. selalu.

first time umi cakap direct gitu. baru aku tahu selama ni umi aku tunggu aku cium peluk dia. so, bila aku tak salam dan cium pipi dia tadi, mungkin umi rasa awkward. haha :') rasa disayangi, dihargai. serius !

sebenarnya tadi masa nak pergi tusyen, aku dah cari umi. aku tengok umi solat. so, aku just tempik cakap dah nak pergi.

okay chow! i love her.

0 oh ye ?: