Friday, October 19, 2012

they called friends

still have 16 days before SPM! okayyy take note - the word STILL :p hahahahhaaha amboiii i~ still boleh buat lawak bodoh di saat akhir spm dan still masihh boleh online even sebenarnya kalau ikut logik tak boleh sengih pun time nih. erk? oh not meeee lah wei jadi budak skema berkepit dengan buku selalu. even i have to. hahahaaaa XD

*sila baca ayat seterusnya dengan penuh syahdu*




aku ada 6 hari je lagi pergi sekolah.
aku ada 6 hari je lagi nak duduk bersama kawan.
aku ada 6 hari je lagi nak buat bodoh dengan kawan.
aku ada 6 hari je lagi nak gelak gelak dengan kawan.
aku ada 6 hari je lagi nak sekelas dengan kawan.
aku ada 6 hari je lagi nak 'bermanja' dengan kawan.
aku ada 6 hari je lagi nak bertempik dalam kelas.
aku ada 6 hari je lagi nak pergi tempat kawan kawan.
aku ada 6 hari je lagi nak duduk tempat aku dalam kelas.
aku ada 6 hari je lagi nak buat lawak bodoh dengan cikgu.
aku ada 6 hari je lagi nak tinggalkan 5K1.
aku ada 6 hari je lagi untuk tinggalkan alam persekolahan.
dan yang paling penting,

aku ada 6 hari je lagi untuk aku kutip banyak banyak memori dengan kawan tahun nih! 

I hate this feeling.
It's the one I know all too well.
It's a thing called heartbreak.
And it hurts.

ye, aku ada 6 hari je lagi. dan itu sangat bermakna untuk hidup aku! my life. oh baby baby guys, if only you know how much me love you! even aku selalu cakap kasar dengan kau, aku sayang kau kau sangat sangat. even mungkin aku selalu hiris hati kau bagai belati yang tajam, aku sayang kau kau sangat sangat. even mungkin kadang kadang aku selalu sakitkan hati kau semua, aku tetap sayang kau kau semua. entah, you guys too perfect for me!*iskkk mata dah nak start berair la pulakk


Friends are those special people who give you a reason to smile when you are crying.
They are those special people no matter what happens with you they are always there to support you.....you can depend on them.
They are those people whom you can call at any time to share your problem and to tell them what you are going through.


kadang kadang bila pergi sekolah, aku rasa hati aku terhiris. *acewahh* bila aku tengok kelas aku lama lama. aku tengok kawan aku lama lama. tengok cikgu lama lama. dalam hati, 'ya allah izinkan aku untuk hentikan saat ini. sungguh aku tak sanggup kehilangan diri mereka jauh dari sisi aku.'

duluuuuu, aku tak pernaH appreciate siapa itu kawan. kawan? you come and go, i dont care, and i'll not cry. tapi sekarang? ya allah. *Aihhhss kenapa aku rasa macam nak tertitik je air mata aku nihhhhh? *sigh


you're my sun, my moon and all my stars. so please maintain that distance from me :|


tahun ni baru aku rasa yang aku ada kawan kawan yang tak mungkin akan tinggalkan aku. *hope so. tahun ni baru aku rasa yang aku ni student maahad ---> part ni rasa macam bodoh sangat kot. tahun ni baru aku rasa enjoy study. tahun ni baru aku dapat rasai kenikmatan hidup dikelilingi sahabat. dan tahun ni, setiap hari aku dapat menjelajah 360' kelas aku. hahahahhaa :')

percaya atau tak nak percaya aku tak kisah. tapi aku tiap kali cikgu masuk kelas, mesti aku akan jenguk jadual kelas. dan kalau aku tengok masa cikgu tu adA satu, dua, tiga masa je lagi saat akhir bersama, mesti dalam hati, 'aku ado ? hari jah lagi untuk belajar dengan cikgu nih.' then, yang upsetnya bila kalau aku jenguk jadual, dan tengok hari tu, saat tu, detik tu ialah the last aku study dengan cikgu tu, dalam hati, 'ya allah. aku sayanggg sangat cikgu nih. ahhh! sebab ni last, aku keno study molek molek. cikgu, selamat tinggal cikgu. *hati pun menangis even bibir tersenyum*'

dan part yang paling aku tak boleh langsung ingat, kalau aku ingat aku akan gelak sorang sorang dan bermonolog how weird you are lah mekdaaa!. part tu bila aku tengok muka ustaz akmanizam, ustaz arebbbbb! haha. aku ingat lagi dulu duluuuuuu, aku selalu cakap sabar sabar. aku ada berapo hari jah lagi keno study dengan ustaz nih. dan yang paling penting, berapo hari lagi aku perlu bertahan tengok arab. lepas tu im done! *dari dulu lagi aku lagi prefer countdown bila nak habis belajar arab dari countdown spm. hahahahaa :\ tapi sekaranggggg? terasa sayuuu sangat nak tinggalkan arab (tak bermakna im falling in love with arabic. tapi .... tapi .... entahlah. tak tahu apa yang hati cakap) aku nak bagitahu lah kan, aku ada 3 hari je lagi nak hadap muka ustaz dan arab. hahahaha kejammm! aishhhhh. aku dah lama berkeinginan nanti masa restu ilmu, aku nak mintak maaf banyak banyak dengan ustaz sebab aku dah berlaku kejam dengan ustaz. ohwhatsoever. haha. i mean it.


ya allah sayunya hati aku nak tinggalkan mereka. aku tak tahu samada aku akan jumpa mereka lagi lepas ni atau tidak. ishhh negatifnya otak akuuuu >.< 


kawan kawan karisma pun aku sayu je nak tinggal. aku ada 4 hari lagi untuk aku tatap muka mereka. oh baby baby. sayuu sayuu! tapi kalau itu yang terbaik, so biarlahhh. insyaallah lepas spm, aku nak masuk kex. dan aku akan buktikan yang aku mampu buat, so aku nak masuk group 1. aku nak buktikan diri aku boleh atasi semua masalah tuu --' oh godddd!!!!

karisma, banyak aku ukir memori di sana. dapat jumpa kawan kawan yang krengggg. kena captain yang kalau tengok je aku, mesti dia kacau aku cakap blablablablabal. ada kakna yang selalu cakap aku ni bekeng oh my my. hahahaa. ada girls-friend yang cool cool. linda, imah, naresa semua, best best! ada boys-friend yang sememangnya terbaikk. aizat, apek, barak, geee, ayie sekalipun. best. okay aku nak selitkan sedikit, aku ni garang sangat ke eh? kepoh sangat ke eh? suka cari gaduh sangat ke eh? sebab hmmm ada orang cakap aku kalau dengan laki mesti suka cari gaduh. eh aku jarang cakap dengan laki face to face okayyy???? oh bagusnya ii~ maknyah betull! haha


for sure, im gonna miss em. love you! love you! love you!


Some people live in the past, some spend there whole lives trying to predict the future... I myself think that we should all live in the moment, setting our future, and leaving our past where it belongs... in the past!


aku harap sangat sangat aku berjaya dunia akhirat. dan aku harap sangat kejayaan yang aku capai tu, aku capai bersama kawan kawan. even kalau tak berjaya di dunia pun, berjaya di akhirat lagi cunnn :)

so, untuk hari hari yang berbaki, aku nak ukir banyak banyak kenangan aku dengan mereka. aku nak buat perkara bodoh dengan mereka supaya one day aku menangis bila ingat benda tuuu. OMG sekrang ni pun aku dah rasa slow slow kehilangan mereka --' so, why wait when you can create?


Do dumb things when you’re young, or you’ll feel stupid later for not doing them.

kadang kadang aku rasa nak marah, kecewa, benci dengan diri aku bila tiap kali aku fikir yang aku akan kehilangan mereka jugak kelak. aku sakit hati! aku benci sebab aku dah mula sayangkan kawan. me hate myself! ehhh tapi sebenarnya aku bahagia sebab aku sayang mereka yang bawa sinar dalam hidup aku. *eh kelinggg pulak aku pagi pagi nih. hahah

and the hardest part of the day is to wake up knowing your not a part of my life anymore

aku tak tahu lah andai nanti kat uni, aku dapat lagi ke tak sabahat macam mereka. yang selalu ada dengan aku even aku tengah sengah sekalipun. aku tak tahu aku tak tahu! tak tahu ada lagi ke tak orang yang aku layan aku seperti mana mereka layan aku. aku tak tahu :]

Someone is out there, I just know it. Someone who will cry over me, laugh with me and hug me when I need it most. Someone that is more beautiful than I could ever imagine. So perfect, it is just unreal. I just need to find them, and they need to find me.

last, aku harap sangat aku akan berjaya sama sama dengan mereka. dan ye, aku still ada 6 hari lagi. banyak benda yang aku boleh ukir dalam tempoh tu. imissyou, guys :)


p.s : kenapa eh aku tak boleh bukak blog aku sendiri? tak keluar tulisan? hadoiiihhhh --'

0 oh ye ?: