Tuesday, October 30, 2012

sebelum spm

assalamualaikum sahabat blogger sekalian ^^

hari ni merupakan hari last aku berada dalam kelas. study bersama sama dengan classmate aku. 

sangat menyakitkan. sangat sangat menyakitkan.

sampai aku tak sanggup nak pandang seseorang yang aku anggap dia kawan baik ^^ sampai aku tak sanggup nak dengar dia punya celoteh. sampai aku entahhh.
aku takut, aku takut nanti bila aku kehilangan dia, hati aku terseksa. ohmann --' dramatik mungkin. tapi serius. aku sayang sangat sangat dia! even aku baru rapat dengan dia. tapi entah. berkawan dengan dia memberi impak yang sangat besar dalam hidup aku. selama ni, aku selalu je pergi tempat dia dengan selamba bodohnya. tapi hari ni, aku just stay, setia kat tempat duduk aku. OHMANN --' dushdush

ok stop ittt~

semalam aku sent kata kata maaf aku untuk sahabat sahabat yang tersayangg. sampai habis kredit! haha XD tapi tak kisah lah. yang penting aku puas hati. dan pelbagai respon aku dapat tapi satu pun aku tak reply.
tak henti henti sms masuk untuk minta maaf dan doakan mereka.

heyy guys! aku kan sahabat kau. dan aku wonder lah apa jenis kesalahan yang kau buat kat aku? nothing lahh. aku tak simpan dalam hati aku punnn ^^ dan doa? setiap kali aku berdoa, mesti aku titipkan doa untuk sahabat aku. jangan risau lahhh even kau tu musuh aku sekalipung. ohmann :') hahaha. aku sayang kauorang.

ya allah. ni last aku post sebelum aku duduki spm.

aku harap sangat aku dan kawan kawan aku berjaya di dunia lebih lebih lagi di akhirat. dan kalau berjaya di akhirat, semuanya lagi cun dan bermakna :\ 

aku harap sangat aku dengan kawan kawan aku sama sama fighting berjuang untuk spm ni. sebagai balasan atas segala usaha yang telah kami tumpakan setelah 11 tahun kami berjuang di alam persekolahan.

dan yang paling penting bagi aku. aku harap sangat sangat aku dapat straight A+ untuk gembirakan hati kedua ibu bapa aku. ya allah, berikanlah sedikit kegembiraan kepada mereka  dengan melihat kejayaan aku dan adik adik aku tahun ni. aminn :')

izinkan aku, sahabat aku, sepupu aku, dan semuanya berjaya dunia akhirat dan berilah kami ketenangan nanti spm ya allah. 

p.s : khamis ni hari last aku berkumpul dengan kawan - restu ilmu. 
sabtu ni hari last aku berkumpul dengan kawan tusyen aku.

OMG! rindu ahhh nak tingal kelas 5K1. 

hari ni aku telah menitiskan air mata. buat sekian kalinya.

aku harap hari ni tak pernah hadir dalam hidup aku. aku baru rasa sakitnya bila terpaksa tinggalkan rakan yang sangat bermakna.

you guys! me love you so muchhh ^^ nanti aku nak buat post khusus lahh untuk setiap individu, hihi ;]

sepsep mu! aku nok sepsep mu dengar lagu nihh. aku tuju ko sepsep mu. aku lonih tiok sokmo kalu dengar lagu nih sepsep mu tahu dokkk? eh sepsep mu! terima kasih sebab sepsep mu sudi jadi sahbat aku dan sudi layei peranga aku hok tok semengoh nihhh. hahaha

aku harap sepsep kito jangei pecoh dan sepsep kito wak rutuh stage dewan asma' nati result dengei sepsep kito. pah kito joget joget atas tu deh/ biar cikgu cikgu jerit tengok kito sebab happy lajokkkkk! hahahahaa. 


1 oh ye ?:

Anonymous said...

Good Luck for SPM. May sucess be yours always. :)