Friday, November 09, 2012


 heyyoohh im doing addmathhhh :') haha ^^ 

lonih, cikgu tokleh doh tolong awok. awok keno tolong diri awok kalu awok nok berjaya -cikgu addmath ;\
Inform Him of what is in your heart but know that He Knows. He Knew what was, what is, and what will be, in this universe and in those chambers of your heart, those paths through your soul. But call out to Him and beseech Him because just as you love to be heard, He loves to be called. Just as you love to be given, He loves to be asked. Just as you love to be forgiven, He loves to grant you that forgiveness. He is your Lord, Maker, and Protector, and He is close to you. Know Him and strengthen your bond and connection with Him because nobody, absolutely nobody will be there for you as much as He is there and will always be there. 

addmath merupakan subjek favourite akuu. dan aku terlalu berharap addmath even result aku selalu low dan macam tak layak gitu nak dapat A+ tapi aku still berharap. dan harapan aku terlalu tinggi sampai aku takut.

untuk subjek lain, aku tak rasa berdebar. langsung tidak dan aku redha even aku tak boleh jawab. bila orang tanya, 'how's exam?' mesti aku akan jawab, 'so far so bad.' tapi, dengan takda perasaan aku jawab. tak kecewa langsung! weirdddd but, that's me bebeh :] aku redha dengan apa jua result. insyaallah. aku tak kecewa bila aku tak boleh jawab subjek lain. TAPI BUKAN SEKALI KALI ADDMATH ! 

ya allah. permudahkan addmath aku. aku takut kalau aku tak dapat jawab addmath, aku tahu aku akan hancur! hancur sehancurnya. dan mungkin effect paper next day - fizik. dah la fizik pun aku tak reti sangat :'( bodoh kan aku? --'

but, heyyyy ini aku lahhh! insyaallah aku akan berjuang sampai ke titisan darah untuk addmath. addmath :) pleaseeeeee. me love you !


- learn knowledge, and once you have gained it, hold on to it and do not let it escape. and do not mix knowledge with laughing and playing. otherwise, the heart will spit out the knowledge you have. 



p.s : for someone : do not keep company of the ignorant. how many an ignorant one has ruined an intelligent person. a man is known by the company he keeps. things are measured with their likes and hearts guide hearts

aku mintak maaf eh sekalian. aku tahu aku ni perasan. tak kisah la perasan dari segi apa ke, tapi aku tahu aku perasan. aku jugak mintak maaf eh andai aku pernah bongkak dengan apa jua yang aku ada. aku mintak maaf eh kalau aku pernah guriskan hati sekalian. dan aku jugak tahu, dan aku sentiasa tahu. diri aku, tiada yang positif. semua negatif kan? *sigh. i mean it. aku tahu aku tahu. aku tahu semuanya negatif. 

untuk aku mintak maaf face to face, maaf. mungkin takkan pernah terjadi sebab aku malu. selalunya, bila aku mintak maaf/ kata aku sayang sekalian even dalam gurauan, aku betul betul maksudkannya. tapi kenapa anggap itu hanya gurauan? >.<

doakan kebahagiaan aku dan family aku selalu tau tau?


0 oh ye ?: