Tuesday, December 04, 2012

aku nak bagitahu yang esok emm emmm.esok dah last payperrr ^^ so lepas ni aku nak hiphop. tapi sayanggggg! bateri DSLR krengg. aku tak faham kenapa DSLR selalu bagi masalah kat aku time aku perlukannya.umphh. mungkin bukan jodoh aku dengan kamera kott. hmmm :|

btw, aku dapat PLKN.jyeahh! dapat kat gua musang. tapi sayangg. aku tak pergi (okay nampak tak kat situ aku tipu bila aku kata sayanggg tak pergi? hahaha ) sebenarnya.memang rasa rugi jugak tak pergi situ sebab kat situ plkn yang paling umphh ah yang pernah aku dengar.

tapi aku ada plan yang lagi mantopp. untuk life aku, iaitu KEX. aku nak timba ilmu sebanyak mungkin. bak kata family aku dan jugak member member aku, aku ni memang suka sangat pergi tusyen. haha :)

PLKN for me.just for fun. KEX. have fun too, but for my life. if anyone knows what i really mean~ jyeahh! haha 

okay.esok PQS - the last one! ustazah norzila : shahira!awok ni kalu tok buat loyar buruk tok leh eh? buat molek lah esok.anok ustaz keii! haha:) will do.will try my best ustazahhh ^^

0 oh ye ?: