Tuesday, December 11, 2012

esok ada intervieww kat utipi. first choice - chemical engineering :)

jujur,aku langsung tak prepare. orang kena tahu pasal chemical . aku langsung tak tahu. haha. so cool me. orang nak sijil, aku langsung takda sijil. malas nak pergi amik kat sekolah. double cool me. haha :P

pergi dengan umi. balik dengan bas :) first time aku akan melangkah keluar ke negeri lain tanpa parents. berdikari.atas kaki sendirian berhadd ! 

berdebar? entah. tak kot. sebab aku tak minat engineer. tapi entah. aku nak cuba dapatkan jugak posisi aku di utp even belum tentu aku terima kalau dapat. #aku ada reason sendiri

aku err err tak yakin dengan diri. aku rasa aku akan kecundang sebab ye lahhh speaking kott. tapi ada kawan cakap,

dio sokmo mikir negatif pasal diri dio. padahal ore lain pandang tinggi ko dio. memei la dio gagak sikit tapi napok keseriusan dio. napok yo professional blablablabla # okay thank you ^^
doakan aku yang terbaik hokeh :) 

0 oh ye ?: