Monday, December 31, 2012

#SIE

assalamualaikum :)

as you guys know that a week ago, im in dilemma. between PLKN, UTP, KEX. i want to make it short because i wrote this entry to tell you guys about my presentation for the first assignment of KEX. not about this.



just go through the picture.and i hope you understand ^^ for a week, i just cried cried and cried.it hurts me a lot when i thought that i have to go there to fulfill my parent's dream when my heart say no. hahaha :) so, i hope my parents really understand why i want to stay with kex. i know you guys cant understand now, but pleaseee see me 3 months later. inshaallah :)

okay dah ah speakinggg. terbelit lidah akuuuuu even aku perlu taip jewwwww.haha :D
okay.back to the main topic ah senang cerita. make it K.I.S.S - keep it short sharp

hari rabu lepas, KM bagi group work untuk SIE. aku dapat group 1 yang kena buat presentation dan lagu yang group aku dapat diakui susah oleh KM sendiri :) 

boys : aizat - mail - nazmi
girls : mekda - hanan - beela - alya
jadi hari khamis, sabtu, ahad tu, pukul 9 lagi kami tercegat duk kat library, bertungkus lumus tuk siapkan kami punya work. 
- video
- slideshow
- layout
- paperwork


pukul 7.50am dah kena bertolak dah sebab jalan jem sekarang nih.dan tiap pagi ada je kena sindir. haha >.< balik pulak pukul 5++. sometimes rasa erghhh letihh letihh nak tidoooo tapi tak kisah. enjoy. first time buat kerja dengan guys. serius bila tahu dapat satu group dengan aizat, rasa macam oh ehh? tak tahu nak cakap apa. so, aizat as the leader. boleh puji lahh.KOT. haha :) 

memandangkan kami first group kena bentang. aku pergi awal sangat hari nih karisma. mula mula sampai still calm down buat relax. haha ^^ lepas aku tengok kawan kawan, haaa sudah start berdebarr.

okay the war begins. mula mula aizat buat introduction. not bad lahh :) lepas tu start masuk meaning. mula mula hanan, lepas tu beela dan lepas tu oh yeahhh mekda leeeee. haha

nazmi takda sebab dia ada emergency.

sebelum kena aku, memang allah sajalah yang tahu betapa nerbes nyewww aku. serius! tapi aku try to calm down. still nebes. then aku try tengok kawan kawan aku. dan aku pun conteng tapak tangan kiri aku. aku tulis 'ummi:)' then tiba tiba rasa macam spirit tu datang.aku tekad aku kena buat yang terbaik dan buktikan yang kalau aku tak pergi UTP yang ohsem tu pun aku boleh berdiri on my own.

so, masa aku start nak presentation, phewww memang ketar lutut dowhhh. mula mula bagi salam. aku rasa standard ah suara aku, tak perlu guna microphone pun takpeeeee T.T lepas tu, asal aku nak start je, aku dengar geng geng ayie gelak. terus aku berpalinggg dan mereka lagilah gelak. what the heckkkkkkkkkkkkk. aihh.


lepas aku, alyaa, lepas alyaa baru mail as conclusion. pahtu group lain start tanya soalan. dan bum bum bum rasa amcam machine gun soalan datangg. phewwww mencabar. dan start tu semua macam lost gitu nak jawab. oh nooooooooooooooooooooooooooo. haha

it's okay lah kan? at least we try ^^


hari rabu ni postmortem. dan hari rabu ni, KM akan hentam habis habisan >.< takutttttttt.

0 oh ye ?: