Thursday, January 03, 2013

dear you :)

i just want you know this. 

awak tahu tak, ( mesti mu geli kei aku guna awak saya. hewhew ^^ ) awak orang pertama tahu jawapan yang saya dapat melalui istikarah ataupun gerakan hati. yes youuuuu. haha :P even kita baru kenal. oh eh? baru ke? tak jugak. rasanya awal tahun lepas lagi. kita tak pernah bertegur sapa secara direct pun, kan kan? err i mean, tak pernah cakap secara slowtalk. yang adanya, mesti aku jerkah. haha ^^ too nice to remember, seriously. 

okay stop it. aku harap kau boleh sabar. dan thanks sebab sudi kongsi masalah kau dengan aku. hey yooo aku ikhlas berkawan dengan kau :) inshaallah tak kisah saat kau atau aku happy ataupun sedih. in the other word - aku happy aku kenal kau. aku bersyukur sangat! even kau ada masalah, kau buat selamba badak. aku selalu jeles dengan kehidupan kau. even perangai kau pelik, dulu aku terfikir jugak kenapa kau jadi gitu, dan semalam baru aku tahu yang selama ni kau menanggung derita yang sangat perit. tu pun sebab aku tanya benda lain, kau jawab benda lain. haha nonsense!

bila aku dalam dilema hari tu. first yang aku buat, aku cari kau. bukan sebab apa pun. sebab kau dan aku ada impian yang sama. iaitu nak jadi doktor. kau pernah cakap kat aku, nanti one day bila kita sama sama dah jadi doktor, kau plan kita bukak klinik sendiri dan tak pasal pasal kau nak letak nama kau sorang. cesssss. haha. 

bila kita cakap pasal sesuatu yang biasa je, tiba tiba boleh pergi jauh. kau yang cakap.bukan aku. dan masa cikgu cakap perihal pekerjaan dulu, kau cari aku. (aku tak boleh mention terlebih sini sebab aku takut kawan aku yang lain boleh detect siapa kau. hahaha :P ) kau seolah olah nak give up, dan aku bagi motivasi sikit dan kau agak shocked sebab ayat aku pedas terlajak. haha ^^

dan bila aku buat keputusan dan aku cakap kat kau. tiba tiba kau cakap kau sedih. haha. kau ingat aku tak sedih ke eh ? dah la tak pergi PLKN. dah la tak pergi UTP. adehhh >.< again and again. haha :) hanya kau sorang faham apa yang aku maksudkan ni. sebab sampai sekarang. hanya kau yang tahu pasal ni. 

okay lah. sebelum aku berhenti. aku nak cakap, aku selalu appreciate kau :) aku harap kita selamanya akan berkawan tak kira walau apa pun terjadi. dan kau ingat, aku nak ugut kau sikit nihh - aku tahu rahsia besar kau okayy ? haha ^^

assalamualaikum. 

0 oh ye ?: