Sunday, January 13, 2013

hello guys (:

even ada probs sedikit sebanyak pasal kex since my parents macam nak tak nak je benarkan aku masuk kex sejak aku tolak offer utp ni, nevermind. bak kata seorang rakan bila aku TERcurahkan masalah aku, dia cakap ;


btol la yg KM oyk uh. meme akn byk dugaan. tp as long as we know bnda ktow buat ni utk kbaikn kita, utk mmbntu kta n niat kita utk blaja kn, in sha Allah Allah akn tlg dan Allah xkn menguji hamba Nya saja2 tp utk menguatkn mereka.

sbr jer loni. ujian utk menguatkn yo lar ni tau. bia hati diow tough. bru diow bleh jadi DR. SSJ yg disegani. meme pon menangis sometimes uat yo lbih kuat. menangis bkn bermkna yo lemah tp menangis bermakna diow cuba menguatkn diri dio.
yo napok strong. meme napok sgt strong tp yo perlukn org support diow. tnpa org tuh, diow akn mcm xmenentu skit. tp bila ada support tuh, u r the world's greatest.
so, biarlah. aku akan tetap cekalkan hati aku! aku kan tough gituuu. lol :P semalam masa pergi KBMALL, umi cakap kat che chik yang umi mimpi aku menyesal sebab takgi UTP. then aku start rasa ??? sebab entah kenapa aku tak berapa nak yakin sangat dengan result aku nanti. tapi arghhh persetankan semua tu. yang lepas, lepas. yang datang, tetap akan ditempuhi. just smileeee ^^ lagipun, inshaallah aku takkan pernah menyesal pilih KEX dari UTP PLKN. aku yakin itu !

aku tak reti nak cakap apa, tapi cukuplah sekadar kalian luangkan masa untuk tengok video kex tahun lepas. dan barulah kalian akan tahu kenapa aku pilih kex.





last but not least ,if no one support u, u must learn to support urself (:



nota kecik : esok public speaking dan tajuk aku - DEMOCRATIC STREET RALLIES >.< doakan aku yang terbaik. 

0 oh ye ?: