Sunday, January 27, 2013

speaker Public Speaking

hai hai aku just nak bagitahu yang sekarang aku tengah pening badak sampai rasa nak terputus urat saraf otak disebabkan public speaking wakil group esok. >.< actually, takdalah sampai tahap tu sebab aku still lagi enjoy layan facebook sekejap sekejap. haha :/

serius kadang kadang aku rasa nak give up. dahlah aku tak faham sangat tajuk nih. memang serius nih wehhhhh! tolonglah mekda wehh, kau bawak nama fuermenza kot. please please jangan meroyan malam ni sebab kau tengah galas tanggungjawab yang sangat sangat besar.

kau, ayie, G akan present nama baik group kau. kau kena buat yang terbaik. nak tak nak, kau kena buat! kau kena buat! kau kena buat shahira! 

jauh sudut dari hati aku, aku tahu aku takkan terpilih untuk jadi the best antara 3 speaker yang the best, tapi tapi emm emm. alaa aku tahu aku takkan dapat punya. konfem! sebab first, ayie dan G tu memang superb english sedangkan aku? still merangkak kalau nak jawab soalan orang lain. second, mereka memang otaksss geliga kalau bab nak balas balik soalan orang lain. serius! third, diorang memang proo. last one and the most important is tajuk mereka agak senang. dan aku? masyaALLAH susah nak matiii. berpolitik bebeh! stress / proud to be m'sian is more easier that that. KOT. aku rasa lah sebab yang aku punya fakta terusss. fahem fahem lahh yang aku ni tak suka baca news, jadi tak tahu perkembangan semasa -.-' silly meeeee.

aku tak tahu la betul ke tak yang aku susah, maybe sebab ni tajuk aku. that's why aku kata susah kot. sebenarnya kan kan, hari khamis baru nih memang aku dah konfem aku nak tukar tajuk. tapi someone telah menyedarkan aku tentang itu. ehem (: dia cakap aku kena go on dengan tajuk tu sebab secara tak langsung, aku berjihad! oh yeahhh. lagipun, Kak Marina yang syorkan aku tajuk tuh, so nak tak nak, aku kena berani terima cabaran kak marina dan aku akan buktikan yang aku mampu buat tajuk tuhh! ohyeahhhh ^^

doakan aku yang terbaik eh eh. aku takut sebab kena present depan group 2 sebab group 2 ni anti nak mati dengan group 1. and and group 2 ni suka buat orang jatuhh. suka tanya soalan soalan yang tak logik! serius. dan group 2 jugak ada dia. oh mai goddd~ awak! buat yang terbaik esok tau tau? tajuk kita samaaaaaaaa. hahaaaa gedikk :3 guys, im just kidding.

okay done! esok public. aku kena buat yang terbaik. maafkan aku teman kalau aku tak mampu buat yang terbaik. but you all know me right, aku takkan pernah sesekali give up tanpa aku try terlebih dahulu. inshaallah, me, always positive! haha (:

assalamualaikum (: doakan aku.

p.s : pleasee gigirls sekalian, esok pakai baju warna pink. bagi support okayyy ? hehe

0 oh ye ?: