Friday, March 01, 2013

okay guys (: im here again again and again ^^

so, hari rabu baru ni aku baru je balik dari camp kat redzuan resort. sekarang tengah coret coret entry untuk camp baru nih, tapi terlaluuuuuu panjang sebab terlaluuuuuu banyak cerita yang ingin aku garap untuk kenangan nanti aku ada cucu cicit kelak :P so, maybe it takes toooo time to publish it. haha >.<

untuk post post yang lepas, aku rasa aku nih agaknya dah sinting kot -.-' ada ke patut aku buat macam tu? at least aku kena bersyukur sebab aku tak nampak lemah. aku still pertahankan maruah diri aku (: jujur, aku bangga jadi diri aku dari sudut aspek tu. aspek yang lain, aku pandang rendah diri aku sendiri.


untuk awak dan sekalian awak yang lain, aku mintak maaf sebab terpaksa letak gap gitu. serius aku takut andai one day aku tersasar dari prinsip aku yang satu tuh (: kalau ada rezeki, ada lah. kalau tak, tak lah kan? yang penting yakin dengan allah! tapi persahabatan antara kita akan tetap kukuh, inshaallah (:

dan untuk awak, serius aku cakap. dulu aku respect kau tinggi melambung. aku puji kau, aku tolong 'famous' kan kau, tapi HAHAHHAHAHA rubbish! aku tak pernah sangka begitu rupanya perangai kau. dekat dekat dengan perempuan, kongsi kain untuk hangatkan badan yang tengah sejuk, oh mai. serius berbulu mata aku tengok.  tapi tak kisah. aku rasa kau mungkin tengah kena culture shock kot ! one day, aku doakan kau jadi seperti mana aku expect kau jadi (:

kadang kadang aku terfikir, kau ke aku yang kena culture shock ? haha >.<


dan untuk x-fuedoians, serius aku rasa dah sikit sikit kehilangan kawan yang berharga untuk aku (: aku pasti rinduuu kenangan kex. serius! dan alhamdulillah, sepanjang kex berlangsung, semuanya friendship yang aku dapat. takda relationship ^^ huhu im proud of it bebehhhh.

0 oh ye ?: