Wednesday, March 27, 2013

soalan bocor 2012 :D

hai sekalian :D



boleh tak aku nak lepaskan perasaan dendam geram marah aku kat sinii? haha :D so sorry kalau post ni terlajak jujur sebab memang konfem aku taip apa yang aku rasa. so, unsur sombong riak and pelbagai sifat yang negatif tu akan ada ahh. haha >.<

meh aku kata jujur. kenapa kau dengki sangat eh tengok kejayaan family aku? angoh dapat 4A, setaraf dengan -.-' pun kau kata angoh dapat 4A sebab dapat soalan bocor. memang tak dinafikan ada soalan bocor, tapi jujur campur serius ah aku katakan, even soalan depan mata, angoh still buat bodoh. main main. malah -.-' beria ria hafal jawapan. dan bila angoh setaraf dengan -.-', kau cakap adik aku dapat soalan bocor? yang -.-' tu tuh tak dapat soalan bocor eh? dann ye ye aku tahu. selama ni kau semua hina adik aku bodoh. ye lahhh penulisan mac dapat 28 kottttt! haha :D bila setaraf? hahaa so stupid. aku tahu lah -.-' tuh harapan, agak selalu dapat 5A dalam exam. tapi, kalau dah setakat tu je mampu, senyap sudah ah mulut. 

masa angoh, aku boleh terima lagi.

dan masa iwe dapat 9A dalam PMR, kau cakap iwe dapat soalan bocor jugak. terang terang lagi wei iwe study bagai nak maut masa PMR. killer study! lebih dari aku. dan kau cakap iwe dapat soalan bocor? rubbish! well aku tahu lah kau tak pernah dapat straight kan? sebab tu kau jeles. hahaa ni nak mai dah perasaan sombong angkuh nih.

masa iwe, aku still boleh terima dan bersabar lagi.


dan tadi, umi aku beritahu aku, kau cakap aku pun dapat straight A SPM sebab dapat soalan bocor. ye aku mengaku, soalan BM komsas paper 2 dapat tajuk yang masuk. tajuk je pun, tapi still bocor. it's okay. aku terima. tapi bila kau cakap aku dapat straight A sebab soalan bocor, tu bermakna kau nak kata semua subjek aku dapat soalan bocor ah? memang aku rasa nak hayun otak kau sampai hancur kau tahu tak?

sejarah, aku hanya dapat jawab 2 soalan dari 9 soalan yang dikemukakan, kau cakap aku dapat soalan bocor? biologi, soalan yang terang terang memusnahkan hari aku hari tu. betul betul buat aku down, kau cakap aku dapat soalan bocor? kimia, terang terang aku siap buat 2 eksperimen tajuk yang sama tuk paper 3 sebab tak yakin, kau nak cakap aku dapat soalan bocor? arab, memang sejak azali aku isytihar perang dengan arab, dan buat kali pertama aku hafal kata seerti berlawanan, kau cakap aku dapat soalan bocor? addmath, aku sampai sakit kepala fikir pasal nombor, sampai berpeluh peluh nak siapkan soalan, kau nak cakap aku dapat soalan bocor? PSI, aku hafal 2 buah buku teks f4 f5, kau nak cakap aku dapat soalan bocor? fizik, aku burn 12 markah free free kat paper 3 eksperimen sebab aku tertukar mv rv, kau nak cakap aku dapat soalan bocor?

go to the heaven lah weh!

jangan memandai kau nak cakap aku dapat soalan bocor. kalau yang BM tu aku admit, tapi tu pun bukan salah aku. dah dekat terengganu, pengawas silap bagi paper. mesti lah mereka sebar. bukannya aku tahu sehari sebelum, aku tahu soalan tu pun 10 minit sebelum masuk dewan. dah tak sempat nak revise dah pun. lagipun komsas bukan perlukan pembacaan sangat pun, semuanya soalan KBKK. so? takda sangatlah kisah soalan bocor tu kan?

memang aku naik hangin tersangat bila aku dengar kau cakap aku dapat straight A sebab dapat soalan bocor! hello, bukan aku nak suh kau ucap tahniah kat aku pun. aku tak pentingkan itu semua! aku cuma nak family aku bangga dengan aku. bukan aku harap kau bagi duit kat aku sebagai tanda tahniah pungg. ni yang jadi aku nak kurang ajar nih!

nasib baik, someone yang sampaikan kat umi tu, bukan depan aku. kalau tak, memang mulut berbisa nih akan sekali lagi memecah rekod kurang ajar.

aku mintak maaf ah dengan kau kan. memang aku tahu kau tua dari aku. tapi, entah kenapa aku takleh go on dengan kau. aku tak faham. depan family aku, baik nak mati! belakang, apa yang kau tak cakap? menyampah aku tahu tak. jujur ah aku katakan, kalau dengan orang lain, aku boleh je slowtalk, forgive them and so on. tapi kalau family kau, aku tak faham kenapa aku rasa nak kurang ajarrrrr je! mulut sorang sorang berbisa lebih dari ular. 

tapi nevermind. aku sabar (; aku mengata dalam hati aku je. bukan depan depan aku mengata. tapi so sorry aku katakan, kalau aku dengar ada orang cakap aku dapat straight A sebab soalan bocor, memang aku akan sound depan depan! just wait and seee. kalau nak try tengok, cuba ah. haha 



p.s : sangat geram, berdendam kalau ada orang mengata usaha aku. aku letih letih study bagai nak mati, sedap sedap je mulut mengata aku. hampehhh! haha :D 

well. aku tak kisah sangat sebenarnya. sebab aku tahu dia dengki. hahahahaha -.-'

bukan jenis aku yang nak berjaya untuk dapat perhatian orang lain, untuk membanggakan diri. cuma aku ingin berjaya hanyalah untuk parents aku.

so, kau semua boleh blah dan nyah dari hidup aku (:

hahahhaa i dont know tersangat emo post ini. kihkih ^^ 

0 oh ye ?: