Monday, April 01, 2013



mulanya aku berazam biarlah benda ni jadi rahsia. tapi aku tak tahu kenapa memang aku langsung takleh sorok apa apa dari dia.

dia - kawan.

yang pasal video tu pun, aku takleh simpan sorang sorang. jadi terluah kat dia.

yang pasal dilema utp hari tu pun, terluah kat dia.

yang pasal cert ni pun, terluah kat dia. padahal memang aku dah janji dengan diri aku tak nak cite kat sapa sapa sebelum masanya. cesss -.-'

hanya kau satu satunya yang aku mampu share moment yang aku happy, problem aku, and everythinggg!

dan kau pun pernah cakap kat aku, aku satunya person yang tahu segala problem kau. orang lain tahu sikit sikit je. hikhok ^^ sangatlah senang hati ini mendengarkannya. cehhh haha :D

kau sahabat terbaik aku (: dunia akhirat.

inshaallah. 


1 oh ye ?:

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

kita luahkan.. xkn nak pndam nti jadi parah