Wednesday, April 03, 2013

friends.

dear you, my friends, my loves.



salah ke aku sekarang? saban hari kau tanya soalan yang hampir sama, yang membuatkan aku ragu ragu dengan diri aku. yang membuatkan aku sendiri kecewa dengan diri aku :')


bukan. bukan itu yang aku maksudkan. aku tidak maksudkan yang kalian bukan kawan baik aku. bukan. tidak sama sekali. aku anggap kalian sahabat baik aku. cuma emm cumaa mungkin cara aku, style aku, layanan aku berbeza dengan kalian semua.


im sorry.


bukan aku tak mengambil berat. bukan aku tak caring. bukan aku tak cinta. bukan aku tak setia. 


aku tidak menganggap kalian boneka, yang mana aku cari, aku peluk hanya ketika aku perlu, ketika aku sedih, ketika aku inginkan teman untuk aku luahkan beban aku. bukan. tidak sama sekali.


cuma. entahlah. aku sendiri tak tahu nak cakap macam mana, nak luahkan macam mana supaya kalian pun rasa apa yang aku rasa.


aku sendiri pun tak faham dengan diri aku.



'friends with all but follow none'

maafkan aku kalau kalian terasa hati dengan aku. 

jujur aku teringin dekat, bersahabat baik dalam erti yang sebenar. tapi sukar. aku tak tau masalah kalian, dan kalian juga tak tahu masalah aku. erk. aku ada masalah ke eh? tak kot aku rasa.

cuma maybe bila kalian tengok aku senyap dan termenung, kalian fikir aku tengah fikirkan masalah aku. tapi sebenarnya tak pun. aku hanya termenung termenung dan termenung tanpa ada satu pun dalam otak aku. serius!

ohmai. entah apa apa post aku -.-' haha :D

btw tiba tiba aku rasa macam nak perkenalkan kawan kawan aku. hikhok ^^ maaf kepada tak termasuk.serius aku sayang semua (:


my sayang selamanya :D
my boy boyfriends :P


my girl girlfriends :D
my second family <3 nbsp="">

kawan tusyen (:
 salam :D

#dimanakah engkau wahai senior, kawan yang baik? rindu nak dengar kau panggil aku 'adik'. haha :/

0 oh ye ?: