Monday, April 08, 2013



sesungguhnya sejak habis kex, teramatlah bosan hidup ini. pagi bangun solat, lepas tu tengok tv sekejap. tak sampai 10 minit tengok tv, tertido sampai tengah hari. dan yeah! kadang kadang sampai petang. hikhok ^^ tak pun aku online sekejap sekejap macam chipsmoree. haha :D

well aku pun terfikir jugak. lepas habis kex, tak sampai sebulan, baru aktiviti tu kamceng dengan aku. manusia yang duk rumah je sejak habis spm, aku tak tahu lah aktiviti mereka macam mana. hahah :D

serius aku bosan rasa nak meroyan bila terpuruk dalam rumah gini. nak keluar, nak sangat! tapi percayalah aku manusia yang paling malas nak mandi. yang tu, boleh tahan lah lagi. yang paling azabbbb ialah part nak iron tudung tuh, so sorry! membantutkan keinginan aku untuk keluar sungguh -.-' aku lebih rela terpuruk dalam rumah berbanding terpaksa iron tudung. dah laa iron tudung pun, bila pakai tak jugak jadi! tu yang aku menyampahh. haha -.-'

dan masa aku tengah ber-kex dulu, adalah macik macik 'cun' aku termasuk umi aku sekalipun cakap, 'time ni lahh nok duk kat rumoh. kecek dengan family sokmo and so onnnnnnnnn.' tapi sekarang? aku rasa menyampah! aku teringin nak masuk kex balikkkk. aku bosan duk kat rumoh! serius!

oh okay aku merapu yang entah apa apa -.-'

secara basic, aku tengah tunggu khamis nih untuk cert. sekian terima kasih.

oh JAD, pleaseee lah jangan buat meroyan! cepat sikit kasi tahu tawaran iv tuh. aku tak nak pung, dan aku yakin tak dapat, cuma emm emm aku nak tengok ' HARAF MAAF. PERMOHONAN ANDA TIDAK LAYAK.' hahahaha peaceeee ^^

0 oh ye ?: