Tuesday, April 09, 2013


sejujurnya aku rasa tersangat jeles bila aku baca komen kat group halatuju, rata rata antara mereka dapat panggilan interview UTP dan jugak biasiswa petronas. 

aku sendiri pun konfius kenapa perlu aku jeles. yang UTP tu terutamanya. aihhh -.-' tapi aku tahu sebab utama aku takleh panggilan interview tu, haha :D nak apply, kena bank in duit 20 hinggit dalam CIMB. dan aku malas nak bank in. sebab kalau dapat pergi interview pun, aku tak gi jugak. lagipun yang januari intake tu, aku dapat tawaran, so alhamdulillah. tak silap aku, dari 7000 yang apply, 3000 yang pergi iv, hanya 750 yang terpilih dan aku termasuk dari salah sorangnya even sijil aku tak berkepuk macam mereka. jadi no jealous jealous feeling -.-'

kenangan yang paling aku ingat pergi interview UTP ialah buat kali pertama aku pergi berempat dan semuanya sebaya. dan masih terbayang bayang lagi moment kena kejar anjing semata mata nak gi utp. dan jugak, kenangan bila ada guy tegur kat fb. dia cakap dia  nampak aku kat utp hari tu dan tanya receptionist (orang yang panggil aku untuk masuk bilik iv) nama aku apa dan bila balik, dia search nama aku dalam fb. errrr errr macam tak logik je bunyi! lol 

dan yang biasiswa petronas tu, student yang dapat 7A+ je yang layak dapat temuduga. terasa sedikit frust sebab aku hanya perlukan 1A+ je lagi untuk melayakkan diri :'( cehh konon sedih! haha :D

mula mula tu memang lah jeles jugak kan bila kawan kawan dapat interview itu ini. tapi nevermind. positifkan diri (: orang yang tak dapat straight A tu, entah apa lah yang mereka rasa. aku patut bersyukur dengan apa yang aku ada. aku yakin rezeki tu ada mana mana, atas usaha kita yang mencarinya. 

nak jeles dengan orang lain, buat apa? orang lain, rezeki dia. rezeki kita, ada lah tuh. 

tapi aku rasa menyampah gila bila certain person tegur aku kat chat or whatsoever cakap dia dapat tawaran itu ini, dan mara call tanya berminat ke tak, and so onnnn. macam eksyen je lebihhh. ceh! ayat jeles. haha :d

okay salam :D

p.s : janji melayu. JAD cakap hari ni keluar result. tapi tak keluar keluar jugak. dan tadi dia ada call suh hantar result spm. idk. bosan dah aku nak layan JAD. lagipun bukan aku nak pun. aihh haha :D

0 oh ye ?: