Thursday, May 30, 2013


i always remember those little moments i had with you. they might not have meant anything to you but to me, memories like those are meant to forever last in my heart :)

hari ni merupakan hari last aku stay kat rumah sebelum esok bertolak pergi KL. T.T sedih tu tak payah cakap, ada lah jugak terasa di hati. haha :3 sebenarnyaa emm emm aku agak takut nak pergi uni nih sebab takut kena homesick yang terlampau. tapi normal lah tu kan? semua orang akan wajib punya kena homesick buat kali pertama berjauhan dengan family. kalau tak, memang heartless sungguh! haha

packing pun tak lagi. bilik pun berterabur atas katil sebab barang barang yang nak bawak semua aku lempar atas katil. haha :D so pagi nih misi kemaskan bilik dan untuk packing, of course last minit! iaitu malam ini. -.-'

list barang yang aku rasa aku akan bawak. KOT ;
- 8 helai baju kurung
- 6 jubah (2 kain lycra)
- 3 seluar slack
- 4 baju muslimah
- 4 selipar & kasut
- 6 helai tudung

tu je kot yang mainnn list. haha :D dan of kos lah bawak laptop, iron, DUIT, bantal dan emm emm teddy bear :D haha ^^ aku tak mampu tidur tanpa teddy bear,tapi tak seteruk dulu. kot. sekarang dah matured sikittt.

p.s : aku berhajat sangat sangat sebelum aku pergi KL nih, aku dapat chat chat dengan kau. tapi nampaknya tak kesampaian. bila aku tengok kau online, aku geramm nak tegur tapi aku takut. haha :3 aihh memang ego sungguh. takkan pernah aku yang first tegur orang lain tak kira dia tu laki ataupun perempuan. hanya certain person yang aku 'agak' rapat je aku berani. dan of kos lahh budak mmp. kalau budak kex, teragak agak jugak aku nak tegur. haha :D that annoying feeling when you're dying to talk to someone, but you refuse to text them first. -.-'

tapi tak rasa lah sangat sebab last aku 'chat' dengan kau tu 'happy' iaitu minggu lepas. maybe ada hikmah kot benda nih. finally it's time to move on ^^ okay fine finee aku tak pernah buat dalam hidup aku stalk twitter / fb orang lain sampai akhir. hahaa -.-' 

well at least aku happy sebab dapat berkawan dengan kau :) cesss.

p.s again : ada orang pesan nanti pegi u, pergi belajar. jangan duk sibuk cari gewangg. LOL inshaallah :) 

#banyak banyak apps yang aku guna - fb, twitter, instag, FRIENDSTER (haha) and so onnn, aku  rasa hati aku still terpaut dengan kehebatan blog. sebab well well aku rasa aku boleh berceloteh apa benda yang aku nak. kalau kat fb & twitter, tak syiokk sangatt. kalau kat blog nih, memang ape ke benda yang aku tak tulis. dari benda kecil sampai ke benda yang paling paling besar aku tulis. kalau tak publish dalam blog nih, publish kat blog satu lagi dan kalau tak dua dua, draft pun jadilahh. haha

okay assalamualaikum. see you again, blog :) thanks ya allah. inshaallah aku baik baik saja di PALAM. kalau ada internet dan aku freee, nanti aku update lagi eh eh? aku sayang mu blog! :/ till we meet  again.

0 oh ye ?: