Friday, June 07, 2013

hai assalamualaikum kalian :3

me is come back. here. again and again :D okay sekarang ni aku tengah duduk tercongok atas kerusi bilik kolej sambil tunggu kak la datang amik dan stay rumah dia maybe 3 hari :\ serius aku rasa macam emm emmm yeahh rasa segan malu atau lebih tepat aku rasa macam menyusahkan orang lain. tapi aku tak tahu macam mana nak tolak. aku call ummi, ummi kata just go there. oh okayy :)

finally finally mds was over. aku rasa macam bahagia. rasa macam dah ada life balik. hai normal lifeee :) haha mds habis semalam. memang serius lucu tahap gaban gabun. abang kakak PM sempoi habis sampai aku pun dah letih suka. haha :D entah berapa banyak dah tepuk tepuk yang kami belajar. dari break 1 sampai break 10, pergi pulak tepuk terima kasih, tepuk abang paling comell (euwwww), dan pelbagai lagi lagi lahhhh. 

btw, lagu uitm best. ada certain part yang tunjukkan aku jalan ilmuMU dan part kami berikrar akan berjasa hingga kita berjaya tu yang paling aku rasa 'seram' hahaha :D

last, aku dapat group B4. alhamdulillah takda orang cina. hikhik mentor aku pulak puan malissa. hmm tak kenal lagi. ^^ groupmate amna ada non muslim 2 orang. mujur aku takda :) tapi sebenarnya takda beza pun. ahaks. aku tinggal (konon) selama setahun di blok R3 atau lebih tapat R 3505/B3. maksud dia R3 level 5 rumah 5 bilik B3 :D dan emm emm masa MDS aku dapat C13 - 20. cehh puihh satu satu aku habak kat hangg blog. haha. 

dan emm emm pasal jadual pulak. alhamdulillah lah kot takdalah pack sangat. okay okay je kot. yang paling demmm ialah hari selasa. letih kottt. tapi still okay compare than others. ada kelas malam satu hari - isnin. kesian sarah, 4 hari kauu nyahh dia ada kelas malam. kira satu malam je dia free malam. tak silap aku hari rabu. btw kuliah start isnin depan. sampailah cuti 5/8 - 11/8. cant waittttt anymoreee. biar baru duk uni seminggu pun. hahaha

rinduu yana. dan emm emm petang semalam homesickkk kejappp. hahaha. okay serius aku bangga campur riak sombong ada semua bila nana demam sebab terlalu rindu akuuu. ahhahahahahaa! baru mu tahu dih nanaa. tiko aku ado, bekengg sangat. oh well welll kakak pun rindu nana sangat sangatttt!!!!!

#berada di uni banyak mengajar aku. belajar makan ikan masa mds, basuh baju (ermmmmm hahahaha), independent, and so onn. yang paling penting, appreciate your family. masa dekat, memang lahhh kan? tapi bila jauh dari mereka, serius kalian akan rasa rinduu dan emm meroyan nak balikkk jumpa mereka. eh ehh 

okay adios. assalamualaikum ^^

btw, aihhh tak lalu den dengar bila denn try cakap luaiii. terasa buduu. hahaa. memang straight aku cakap kelate. dan big big thanks to amna dan sarah sebab jadi translater dari kelate ke luaii kepada mereka yang cakap dengan aku. hahahahaha yang aku tak tahannya, bila mereka dengar aku cakap je, mesti 'orang kelantan ke?' hahaha kan aku dah habak kat hanggg yang pelat kelate dah sebati dengan life aku. :)

##ada orang cakap aku orang sabah. ohmaigoddddd. hahahaha

again assalamualaikum. tapi ini seriusss. daaaaaa :D sayangg kalian.

0 oh ye ?: