Sunday, June 09, 2013

Kuliah

Okayy haii assalamualaikum. Btw aku post ni dengan hp kat rumah kak la. First time post guna hp. Wewiii bangga siot. Haha

Just want to say esok dah start dah kuliah. Hope everything goes well. Aku akan struggle semaksimum mungkin untuk pastikan aku bawak balik kejayaan untuk family aku.

There's no use im here if i cant make my family proud of me. Do trust me. Bermula lah kisah aku naik turun tangga sebanyak 200++ setiap hari. Kiranya setiap hari wajib harungi 400+ anak tangga. So sikittt you knowww. Haha

Hmmm nak dapat 4 flat tu aku rasa doubt lah jugak kan? Rasa tak yakin dengan diri. Haha but nevermind ill try. Kalau aku dah berpuas hati dengan usaha aku, aku tak kisah result aku dapat berapa. Ehemm ye lahh tuu tak kisah. Hahaha

Okay daaa.salam. Nak siap, nak pergi palam semula. Pray for me peeps! :)

0 oh ye ?: