Monday, July 08, 2013

hati

hai kalian. sekarang aku baru je habis lecture chemist. so far sangat memeningkan sebab belajar benda baru. it's normal lah kan? hahaha

to be truth. aku rasa nak taip sangat geletah geletah tangan aku gatal geram nak taip sini sebab aku rasa macam entahh. dont know how to describe it. bila aku ada prob, memang blog yang aku cari. bukan twitter, bukan facebook. tapi blog. dont you know how much me love you blog.

dengan blog, aku boleh taip apa saja yang aku mahu, hati aku mahu. kalau benda lain, aku fikir dua tiga kali jugak sebab ramai yang boleh baca. esp twitter. kalau mood aku tengah swing dan tweet bagai kat situ, hancur kalau ada yang stalk. haha tapi kalau blog, certain person je yang tahu. lagipun bukan ada something benefit pun sini, so aku prefer no one will read this blog. sebab tu lah aku rasa boleh all out dalam blog lagi compared than others. hmmm

aku pun tak tahu apa yang aku meroyan kat atas tu. hahaha overall, secara jujur aku tak tahu kenapa mood aku mudah bertukar dari gelak bagai tak ingat dunia sampailah masam teruk lagi buah pauh. grrr hahaha it's so suck. esp kalau kat falulti. aku perasan lah, since a week ago, sejak 'benda' tu berlaku, aku rasa macam aku mudah terperasan sorang diri, anehh sangat. aku sendiri pun tak tahu apa yang aku perasankan. pelik kan? but at the same time, aku rasa hati aku sayu and sometimes rasa nak menangis hoi hoi. hahaha tapi definitely bukan sebab homesick. tapi sebab lain yang aku sendiri pun tak pasti apa ke bendanya.

it's so suck okayy!!! aku rasa nak jauhh dari benda ni. i did try and i though i did it. i made it. i can forget this. but why it seems to hard to forget that? whyyy?? but i dont even know what things i must to forget. what things yang aku cuba hindar. aku sendiri pun tak tahu. yang aku tahu aku rasa benci dengan benda ni. aihhhh

aku harap mood aku stabil selalu inshaallah. sebab aku rasa macam aku serius je memanjang sekarang. aku sendiri pun macam unbelieveable tu tu muka aku bila aku tengok muka aku tanpa senyuman. macam garangg sangat. haha contoh yang paling aku ingat bila gambar kex. no.smile at all. hahaha

macam puihhh. oh okay bye. i need to go now. kelas bio dah nak start even 30 minit lagi baru start. haha :) eh eh aku bangga nak bagitahu yang aku taip post ni guna hp. first time everrrr. haha

okay bye! assalamualaikum :)

0 oh ye ?: