Sunday, July 07, 2013

Fatih Seferagic

hai assalamualaikum.

aku akan taip dengan ringkas inshaallah sebab aku perlu study. ehem. haha secara bangganya aku kata, tadi aku jumpa fatih! in front of me. dengar dia alunkan quraan, dia lalu tepi aku sampai aku boleh ukur tinggi tang mana aku dengan dia. oh mai god! so ohsem. 

you know what? he's so so so cuteeee i can tell you! hahaa masa first dia tolak pintu dan masuk, grrr serius aku rasa nak melompat melompat sebab happy dapat tengok secara real. hahaha gedikk :3 

tapi tu lahh. aku duk agak belakang, so tak dengar sangat dia cakap. lagipun dia sakit tengkak, so memang slow ah suara dia kan? T.T tapi serius ah weii. kiut sangat, tapi hensem tak. eh? 

dan masa dia alunkan quraan tu, ya allah syahdu habisss. alunan dia perghhhh. tapi aku rasa tak sehebat imam terawih kat nilam puri lagi lah kot. haha maybe sebab dia sakit tengkak kot, sebab tu jadi macam tu. tapi serius tahap bapak lah weh, aku terpegun dengar dia baca. something likeee ermmm. you know what i mean dear peeps. aku record suara dia tau tau? boleh dengar malam malam. oh okayyyyy tahap giga gedik. puihhh haha

dan masa workgroup tu, dan masa dia datang kat group aku, kebetulan aku pandang dia, dan dia pun sama (dia tengok secara rambang, maybe?), terus macam wahhh kiutttt. kihkihkih. tapi aku larikan pandangan lah. tak baik kot weh -.-' alim kejap. cittt

dan masa part last tu, ya allah childish sungguh. tak matured. fatih duk kat depan, atas stage. boleh pulak dia duk pusing pusing kerusi dia. buat buat kembung mulut (i dont know how to describe it), sengih sengih and makes me meltinggg~ oh nooooo. 

masa amik gambar, kami duduk betul betul depan fatih.amna selca, tapi aku tak sempat masuk. he looks so cool in that pictures. sengih, main rambut and so on. dan masa aku pergi makan, fina sarah pergi bergambar dengan fatih. it makes me so jelous bebehhh~ aku sorang je tak da gambar. huwaaaaaa oh okay fine okay fine! tak kisah pun. hahhaa

okay bye dude! malam ni fatih dah fly pergi hoston! seriously i cant believe it. i cant believe, all of us spent time with fatih about 6 hours! sila jeles. okay bye.

assalamualaikum :)
p.s : aku tak kan pernah makan choclairs yang fatih bagi. hikhik ^^

0 oh ye ?: