Friday, July 05, 2013

outing days :)

hai assalamualaikum.

whoaaa lama sungguh aku tak celoteh potpetpotpet sini. nasib ada orang rindu nak dengar aku bercoletah dalam ni. ehem :D haha

well. overall dah sebulan aku stay kat palam. everything goes well lah kot. emm kot? cuma emm fizik agak worst. serius sepatah haremm pun aku tak faham. okay fine fine aku tipuuuu. kalau tak faham sepatah hareem tu, bukan tahap 'pandai' terlampau lah tu, tapi lebih lagi. LOL

hari tu, masa lecture fizik tajuk 1D ke 2D kinematics, aku bahas dengan sir. prongprengprongpreng aku bahas last last sir tu pun senyap sebab dia sendiri konfius dengan jawapan yang dia buat. eh? hahahaha

minggu lepas ada kuiz matematk dan fizik. okay lah kot. so far, maybe. dan maybe minggu ni ada kuiz bio and chemist. serius aku cakap bio aku rasa macam krenggggg tak sampai tahap krengg bebenor lagi. cuma sikit lagi nak sampai. tralalala :) i will strive for it bebeh! 

sabtu lepas, aku pergi BeingMe event, muslimah punya conference. okay sangat lah best tahap takleh ucap melalui kata kata. sungguh! you must try ittttttt. dan yuhuuuu aku drive dari shah alam sampai putrajaya, picc. agak excited lah kot! puihhh. hahahaa 

serius aku berharap gila dapat jumpa fatih hari tu. tapi tu lahhh. tak kesampaian. nevermind, ahad depan inshaallah kalau ada jodoh kita ketemu ya fatih ya? hahah. sejak aku duduk palam ni, every weekend aku keluar. first lepas habis mds pergi tido rumah kak la. then minggu yang next pergi SCM dengan sarah. lepas tu pergi mid valley and bermalam kat uitm shah alam. dan minggu lepas pergi being me. minggu depan pulak nak gi ramadhan workshop. nampak tak kebusy-ian aku kat situuu? hahaha

oh yaaa. aku tak post pun pasal mid valley hari tu kan? okay ringkasnya pagi sabtu tu aku dengan amna bertolak pergi mid pukul 9 lagi, pukul 12 baru sampai kat mid. jumpa kexans! rinduu rinduu muah muah. cehhh haha lepas tu tengok wayanggg - world war z. not bad at all. bagi orang lain movie tu lucu, i just wonder why movie tu agak scary bagi aku ehhh? terlebih hormon ke apa aku nih? just sigh T.T hahaha

dan malam tu tido kat kolej seroja, uitm shah alam. dan dan aku bersyukur sangat dapat stay kat palam yang sumpah serba mewahhh. you must try it!

btw, isnin depan dah start puasa. first time bakal ber-ramadhan jauh dari family. sobsob tapi tak kisah. lagi sebulan je lagi aku duduk sini, then boleh balikkkkkk. hikhok ^^ tapi emm emmm raya ketiga tu dah kena datang sini balik. tu yang tak best! 

lepas raya, belajar sebulan lepas, terus final exam dan yes yes! terus habis satu sem. wohoooo aku rasa excited nak habis final sebab aku tak nak duduk sini. bukan tak best, tapi aku rindu nana iteeeeeee. 

okay bye! assalamualaikum. 
iloveyouguys. pleaseee pray for me.

0 oh ye ?: