Tuesday, September 24, 2013

salaim alaik ;)

" Do not settle for less than exactly what you want. Your heart’s desires are there for a reason. Chase them. Pursue them relentlessly. Do not lose sight of your goals. They are your very reason for being. "



khamis ni aku final untuk sem 1. aku harap sangat sangat aku buat yang terbaik untuk final nanti ;)

sila jadi budak baik yee math fizik chem bioslogos, even ctu elc sekalipun. pleaseeeeeee ^^

untuk test hari tu, alhamdulillah lah kot tapi tetap worst tahap apa bagi aku. untuk chem dan fizik, serius, sangat serius aku rasa bodoh gilaaaaa dapat score serendah tu padahal soalan dia taklah sesusah mana. esp chem lah. fizik tu standard ahh dapat result maut kan? hahahahaa

chem memang aku target fail ahh sebab masa tu memang takleh takleh jawab langsungg!!!!!! padahal senang je -.-' masa aku dapat result test 2 chemistry, terus aku gumpal paper tu, takut nak hadapi kenyataan bila tengok result fail. tapi bila bukak, happy sebab tak fail, tapi dalam masa yang sama, sedih tahap giga sebab aku salah tempat yang petik jari pun dapat lahh. 

tapi bila aku fikir sikit, dulu, aku pernah cakap, 'tok fail chem, bio, fizik pun okay dohh' (based on aku jawab test 2 - worst kot) dan bila dapat result, dan tak fail. aku pulak mengeluh sebab markah seciput. muhasabah balik. andai allah bagi kau fail, kau mengeluh. dan bila allah bagi kau lulus, kau still mengeluh nak dapatkan yang tinggi lagi. 

kenapa tak bersyukur, shahira? kenapa?

memanggg! rasa nak marah kat diri tu perlu, untuk kau naikkan semangat. tapi jangan sesekali rasa tak bersyukur. bersyukur lah dapat result gitu even tak segempak orang lain, tapi still tinggi dari orang lain. 

bersyukurlah bersyukurlah wahai hati! 

bioslogos tak dapat lagi. takutttt -.-' rasa yang ni memang konfem 'lulus' kot. hahahaha :/ carrymarks pun tak dapat lagi. gerun, scary nak tahu. tapi nak tahu jugak!!!


last but not least, aku akan cuba sebaik mungkin untuk final ni. selebihnya aku serahkan kepada allah. 'KUN FAYAKUN ;) semoga kejayaan milik aku dan kawan kawan aku ^^

okay bye. assalamualaikum.

doakan aku ye tau?

p.s: aku rasa macam ada privacy gila gila bila post yang aku post takkan di-update dalam dashboard followers aku lagi even blog ni aku tak buat private! dan aku expect no one will read my blog, and yeahhhh! hahahaa im happy with that. aku rasa macam blog ni aku sorang je yang baca, dan boleh lah aku merapu sorang sorang. seriusssssss :) hahaha



0 oh ye ?: