Monday, January 06, 2014

hai assamualaikum.

alhamdulillah 2013 telah berlabuh tirai, dan hai 2014 :)


memories in 2013.

1) KEX 

from SIE,  public speaking, encyclopedia,tourist interview, futsal, camp, BBQ, KBMALL, money management and also when be one of the best student in fuermanza. dulu, aku tak pernah expect yang aku akan berani speak in english in front of others. serius! walau orang lain kata aku tipu bila aku kata aku tak berani. tapi, i know myself very well. more than others. tapi alhamdulillah, finally i made it :) 

sejak aku masuk kex jugak, aku try hidup dengan melihat dari banyak aspek. bukan hanya perspektif dari pandangan aku saja. aku rasa bila aku mampu optimiskan diri aku dalam certain things, aku rasa impress dengan diri aku. shahira sudah matured yeayy yeayy. hahaa alhamdulillah, kadang kadang aku mampu jadi manusia yang berfikiran positif :) tapi still ada jugak perangan bongek aku - selfish, baran, cepat melatah etc. 

terima kasih KM. 

2) result SPM.
alhamdulillah alhamdulillah ya allah. terima kasih. 

3) PALAM
alhamdulillah allah tempatkan diriku di uitm palam :) jumpa banyak ragam manusia yang tak pernah aku jumpa. kat palam, aku lebih suka senyapkan diri bahkan jarang sekali aku berceloteh dengan classmate. hahahaa memang pelik! nama classmate aku pun boleh bilang dengan jari yang aku tahu nama. 

4) kawan
bukan semua orang kita boleh jadikan kawan. aku sedar aku bukan kawan yang baik.so aku pun TAK PERNAH fikir dan teringin nak ada kawan baik. that's why aku tak suka berkawan. aku takut dengan diri aku sendiri. ---> something yang aku takleh nak elaborate. damn complicated.

sebab tu bila kawan kawan aku text kata dia rindu aku, teringat kat aku etc, aku rasa pelik dan aihh terharu nak menitis air mata.

oh ya. 2013 jugak aku perasan diri aku sangat sangat sensitif. 

5) JEPUN
the end of the year 2013. dari snow, usj sampailah cukup 1 week. dengan suhu 4'C. terima kasih ya allah. (dalam proses taip entry)


terima kasih ya allah. terima kasih.
aku bersyukur. 
jadikan aku manusia yang bersyukur dan beriman kepadaMU.

azam 2014 senang. 


i want to be a new me. all aspect.

 ya allah, hanya Engkau yang maha mengetahui segala yang tersirat dalam hati aku.
hapuskan semuanya ya allah.
izinkan aku mencari diriku yang baru. 


p.s : hati ini sering tersentuh bila baca something yang berkaitan dengan family.

may allah ease.
everything.

0 oh ye ?: