Tuesday, December 28, 2010

WHAT THE ..

aku tulis post nih bukan tuk riak. tapii aku just na lepas-kan perasaan geram kat sorang budak mara. berasapp jugakk lah hati aku semalam.

aku tahu laa aku bodoh. tak payah nak sinis perli akuu! aku tahu la budak mara bijak bijakk! tapi tak payah la nak koya! aisehh. naik menyampahh aku dengan budak mara ni sorang. macam lahh budak mara nih bijakk sangat. bla ar weii.

sena-nye ginih, semalam dalam pukul 10.19 die meseg aku. dan aku balas dalam pukul 11 lebih (: sebab aku baru ter-nampak meseg die. al-maklumlahh, aku ta pegang hp macam budakbudak lain =.='

die ; syiraa. chat ke? ni *dotdotdot*. gune no baru
aku ; owh. ingt2. chat je. awk?
die ; chat jugak. cne result?
aku ; alhamdulillah. oke la jugakk. boleh la tuk cukupcukup makan tuh. awk dpt bpe? 8a?
die ; alhamdulillah r. haha
aku ; congrate yeahh.
die ; awk dpat bpe?
aku ; alhamdulillah 9a.
die ; owh.

ya allah! menyampahh giler aku dengan budak mara nih. aku tahu la die dapat straight a trial baru nih. aku just dapat 6a. tapi tak payah la hina aku gituu! ingat aku nih bodoh sangat ke ahh? panas hati aku bile die sinis aku!

well well well. mungkin perangai budak mara gitu kot kan? tapii aku rase tak! kawankawan aku tak de yang perasan bijak pandai. mungkin perempuan ni sorang je yang perasan die tu bijak kot. sedap hati jiwa rage die je hina aku! beng*m sungguh!

lega hati aku bile dapat luahkan kat ummi aku dan dalam belogg nih (:

0 oh ye ?: