Thursday, January 06, 2011

4K1


ASSALAMUALAIKUM


hari ni hari yang mengembirakan aku jugakk. selepas hari result tuhh (: aku na story moly sedikit sebanyakk.

hari selesa barubaru nih, 4 january. sekolah aku hadee buatt exam tuk students form 4 tuk tentu-kan kelas bagi 2011. aku ingat lagi, malam exam tuh, aku still online. ta study! pukul 9 baru aku off lappy dan bukak buku math. buatbuat math, ta dapat! dahh ta ingatt semua-nye. aku nangisss! HAHA. aku try try jugakk. lastlast dapat buat selowselow.

tapi sains, aku ta sempat study langsung! aku ber-ura-ura nakk bangun pagi keesokannyaa tuh, tapi manusia mane la yang gatalgatal tangan pegi off alarm clock tuhh. tuptup kul 5.53 baru aku bangun. aku study tuk science form 1. form 2 dan form 3 aku study atas bas. *bajet rajin. (:

mase exam tuh, aku struggle betolbetol lahh. hotakk aku ber-pusingpusing. minda teringat kelas 4k1. on that time, how i wish to be student of 4k1. alhamdulillah, math aku salah satu dan science aku salah dua (:

tadi, cikgu tampal kat pintu namename bagi students yang dapat duk dalam kelas tuh. mulamula tu kan, aku pegii kelas 4k2. sebab aku ta ber-harap sangat nak dok dalam kelas 4k1 tuhh. ye laa kan. kalo sekolah aku, sapesape yang dok dalam kelas 4k1 ni, memang budakk tiptopp lahh. the best student! aku tengok list name kelas 4k2 tu, ta de name aku. aku tengok mia kuya ana buless kelas 4k2. mase tuh, hati aku 'huwaaa. bijok gilo sep2 nih'. aku pun nak pegi la ke kelas 4k3 kan. sebab aku ta target pun 4k1 tuhh. just berangan. tapi, kaki aku ta nak melangkah ke kelas 4k3. kaki aku melangkah tuk tengok list name kelas 4k1.

tuptup, aku nampak 3P3 SHAHIRA SHUHADA BINTI MOHAMMED JAILANI. aku lari cari kawankawan aku. aku jupe ain. aku peluk ain sambil nangis. aku rase nak rebahh mase tuhh. aku ta caye aku ter-pilih tuk stay dalam kelas 4k1. aku rase bertuah sangatsangat. lepas ok sikit, aku pun pegi la tengok balik. aku nampak name hajar najwa dalam kelas 4k1. aku dan hajar je yang dapat melangkah ke kelas 4k1. amin (:

kalo dulu kan. kalo aku tanye seniorsenior, 'kak kelas gapo?' dan kalo die jawab '4s1' teross 'gilo molek yo nih. hotok guano la mikir'. dan sejak hari tuh, aku berazam nak duk kelas 4s1. dan sekarang, hasrat aku tercapai :) ohh. how over the moon i am.


kawankawan aku yang lain pun ta kurang hebadd-nye, semua boleh kelas tiptopp jugakk. dan aku harap aku dengan kawankawan aku ta kan ber-pecahh. sebab sumpahh aku sayang maut kat diadiaorang nihh.

mase balik tuh, aku tunggu ummi kat pintu. mase umi sampai tuh, aku pelukk ummi (: aku cakapkat ummi yang aku dapat kelas 4k1. ummi baba aku ter-kejott berukk la weyh! HAHA. ye laa. anak senget macam aku nih dapat kelas tiptop. ta ke heran tuh?

aku tingat semalam ummi aku cakap yang suraya-sepupu aku dapat duk kelas pertama kat jenab. ummi aku bangga sebab anaksaudara die pandai. dan alhamdulillah aku pun dapat bangga-kan ummi aku.

dan dan, aku jugakk bangga sebab mase form 1 form 2 form 3, aku budak sk mulong 1 yang paling bodoh yang study kat maahad =.=' sekarang, aku berjaya bawak name sk mulong 1. aku rase hepi sangatsangat tau!
next year, akan ku struggle betolbetol!

p.s ; sorry kalo post ni ter-selit riak.
ta de maksud na riak.
aku just tulis ape yang aku rase.
im sorry again

1 oh ye ?:

Tcher Noor said...

the best class for a tip top student like u...
go2 girl..make ur parents proud of u!