Friday, March 18, 2011

tak ada nikmat hidup kalau tak ada kawan.

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


assalamualaikum ;)


KAWAN? tiap tiap orang ade kawan kan kan? eh tipu lah kalo tak de kawan. sebab mane ade nikmat hidup kalo tak de kawan. bagi aku, kawan ni sebahagian dari hidup aku. kalo tak de kawan, tak lengkap lah hidup.


aku tak de ramai kawan. jadi, aku cinta sangat sangat lah kawan kawan aku ;) eh! cinta tu hade banyak maksud lah. cinta kepada allah rasul parents kawan kan? adehhh kalo cinta, mesti pikir pakwemakwe --' hmm.. aishh kolot bebenor otakk anda ya. hee~

aku ade sorang kawan nih. erm sekarang kawan lagi ke eh? entahh tak tahu. mungkin ya atau jugak tak kan kan? aku kenal dia mula mula dalam friendster. alaa aku tahu la budak zaman sekarang dah tak kenal friendster. perasan moden! hampehh tak leh blahh HAHA* lepas tu, kenal la kan. eh tak de lah kenal sangat kottt. entahh :/

dia selalu msg aku. tapi aku layan macam nak tak nak je. eh rase macam jahat jeee dulu. dan die suka tengok langit. aku pun tak tahu ade amenda kat langit tuh, tapi aku tengok la jugak sebab dia suh aku tengok. dan pernahh aku hampir mati sebab nak tengok langit nih lahh. aduhaii bile pikir balik macam tak betul je aku. hihi

aku tak tahu nak describe macam mane kawan aku atau mungkin sekarng ni dah ex kawan aku sebab bagi aku dia unikk lah kottt. unikk && pelikk. tapi yang aku tahu, mungkin mungkin selama aku kawan nan dia, dah banyak gila aku buat salah kotttt. bila aku mitak maaf, mungkin dia ingat aku gurau. walaweiii tak tahu lah aku. 

dia ni jugak, tiap kali msg, mesti dalam msg dia tu dia akan selitkan 'haha'. memang pelikkk gila! aku pun kadang kadang 'eh betul ke x dia ni nih?' erkkk HAHA aku pun tak tahu bila masa dia marah dia sedih dia happy sebab msg dia mesti ada 'haha'. alaa, ape nak kisah kan. mungkin dia tu seorang yang periang kan. tapiiiii ade satu msg tu, dia tak selitkan 'haha', memang aku rase pelik gila! nak tanye, tak berani. jadi, tertanyatanya la aku sorang diri ;)

tak tahu nak cakap ape lagiii dah :/ banyak benda nak taip. tapi tu laa, public sangat. HAHA wahhh sengett gilaaa weii. last sekali aku contact dengan dia, tak silap 19februari kottt. mase tu aku baru balik tamrin. dan malam tu, sejarah terukir bila aku berjaya mencatatkan rekod hidup aku iaitu bergayut selama 4minit. kira lame ar tu weiiii. selama nih kalo aku bergayut, memang takkan sampai 2minit :/

nahh ni post yang private ;) HAHA

Show encrypted text


kadang kadang rindu nak bace msg msg dari dia. nak sent, takut. macam tak betul je aku kan kan? adehh -.-' siyes, kadang kadang macam grrr jugakk lah kot bile tingat. ye laa, selama nih bile aku balik sekolah je, mesti ada msg. kalo tak dari dia, mesti dari diaa. tapi sekarang? entah entahh. mungkin dah tak kan kot kan kan? tiap kali tengok dia on9, nak tego nak tego. tapi tu lahh. mungkin ade ego setinggi langit kott. maaf :/


hmm, even dah tak macam dulu, tak pe lahh. mungkin setakat tu je kot kita kawan kan kan? tenkayu sebab pernah hadir dalam hidup saya dan maaf andai ade buat salah silap. tenkayu jugak sebab pernah jadi sahabat kedua terbaik dalam hidup saya. hmm.. nak tego, tak berani. so dalam ni je lahh kot tempat luah ;)


dah dah dah. aku rase macam poyo je aku nih ;) HAHA eh rase bodoh la pulakk. tapi tak pe. mungkin buat yang terakhir kali. ahad nih genaplah sebulan tak contact. dan insyaallah kalo tak kawan jugak, nak delete no dia 
dan tak nak ingat lagi pasal dia. insyaallah


ANDA SAHABAT YANG BAIK :)






friends are the sunshine of life 

0 oh ye ?: