Friday, March 18, 2011

selamat pergi dan selamat pulang

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


assalamualaikum :) hihi maaf sebab hari ni saje dah post empatt kali


seriyes aku tengahh sedih ;'( dua minggu tahu dua minggu. bukan dua hari nih.  even tak sampai sejam ummi aku pegi, tapi dah start rinduuu :/ air mata dah melelehhhh. macam tak nak lepaskan pergii.


aku rinduu ummi. mase ummi nak kuar rumah tadi, ummi peluk cium. lame aku pelukkkk ummi. tapi aku tak mintak maaf pun. aku aku macam ? nak nangis gilaa tadi. mase yana nangis, aku pun nangis. dalam hati 'bo lah jerit dik. kakak pun rindu ko ummi jugok ;(


baru kejap tadi ade orang tefon nombor rumah. aku angkat dan terus 'ummi?'. nasib baik betul. hihi. nampak sangat rindu kan kan? aku jarang berpisah dengan ummi nih. eh tak, selalu jugak. tapi selalu-nye kejap je kott.  




minggu depan, dah bukak sekolah. akan dapat result. selalu-nye ummi orang first tahu. mesti 'ummi ummi kakak dapat blablablabla' kalo dapat result cun, panda anok ummi. belaja kuatt lagi. kalo result tak cun, takpo lain kali buat lagi. tapi minggu depan? adehhh -.-' gonna miss you mom. love you !


alaa. poyo gilaa! ummi bukan-nye pegii lame punn. 14 hari jeeee. biar la ummi pegi belayar. bukan senang nak pegi belayar. bila lagi nak rasai hidup kat laut. alaa, biar lah ummi nak rase kena lempar dalam laut tuuuu. biar lahh ummi nak rase flying fox nak snorkeling bagai. nati besar besar kau pulakkk ;)


dahh laaahhh. nak meleleh dah nih ;) aku kena jadi ibu lah buatt sementara waktu nihh kan kan? hihi time ummi aku ade, memang aku malas. tapi bile ummi takde, rase macam tanggungjawab aku jage adik :) okeii, lempang aku laju laju. HAHA 



tapi ummi aku dah janji nak bawak balik segala benda jenis cokelat yang ade kat sana tuhhh. cokelat daimmmmmm ;) bestt <3 cepat cepat balikk. rinduu ;)


p.s : yana tak lehh nak tidur sebab tingat kat ummi. aku pun jadi sebakk gilaa! budak kecik gitu pun tahu rindu ummi, aku yang besar gajah ni apetah lagi ;( rindu ummi gila gila.


kakak sayang ummi sangat sangat ;)


31 mac, cepattt sikit! aku nak ummi nak ummi ;(

0 oh ye ?: