Sunday, March 20, 2011

antara kita dah ada chemistry ;)

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

assalamualaikum :)


result? hihi. dekat sekolah tadi, sikit je kot yang tahu. nahu, muthalaah, addmath, kimia dan fizikk. exceli fizik sebelum cuti lagi tahu. setakat nih puas hati lagi lah kot dengan result tuh. tak de la krengg sangat. alhamdulillah. boleh la cukup cukup makan orang cakap kan.

nahu muthalaah? like i care bout arabic subjectsss yaa. hihi :) peaceeee. sumpah aku tak minat arab. jadikk, aku terima seadanya lahh result tu kan kan? dah usaha pun sikitt, markah pun sikit sikitt lah kan? baru fairr. 

for addmath chemist fizik, oke lahh kot. happyyyy gila mati! tak dapat nak hurai dengan kata-kata lahh. nih yang makin semangat nak studyy nih. eh eh! patut-nye aku bersyukur gila gila kan? adehhh -.-' ya allah, terima kasih sangat  sangat sebab bagi aku markah gitu. alhamdulillah. sumpah aku tak caye dengan markah markah tu semua :) alhamdulillah.


saya sayang kimia saya! awok awok, akhir-nya kita ber-cinta kembali yaaa ;) sayang kau kau sampai aku matii. muahhhh <3

balik sekolah, dapat call. tapi tak larat nak angkat. eh betul ke? hihi lepas tu dapat msg 'budak, result amacam?'. agak terkejut lah kot sebab tak sangka ade orang caring meng-caring-inggg pasal aku. cehh cehhh HAHA 

call umi nak bagitahu result. orang pertama lahh kan tapi ummi tak angkat. mungkin kena lempar dalam laut lagii kott. hihi. dah cuba berape kali still tak dapat. jadi msg la, 'ummi ummi! kakak dapat ? addmath.hihi. kimia dapat ? fizik dapat ? hok arab tuhh po sekalo lah ummi. nahu dapat ? muthalaah hadis dapat ?'

baru kejap tadi dapat call dari ummi, 'kak! tahniahh. panda anok umi. sayei kakak. *sambil gelak*' lepas tu gitahu kat baba, 'ngaji kuat lagi kak'. for my mom and my dad, i will try my besttt <3 i wanna make they happpy && proud with with me. love youuuuu :)

notakecil : esok dapat result bagi 7 subjek. tapi saya tak ambik peduli pun dengan arab. yang saya nak tahu markah bm mathmode sejarah pqs. doakan saya tahu tahu? 

sekejap sekejap tengok hp. sekejap sekejap check inbox. ni lahh sebab utama aku tak nak dekat nan telefonn nih :/ aishh. merana diri aku kalo hari hari cegini :'( berharap gila, siyes! anda, .......



0 oh ye ?: