Saturday, April 16, 2011

kem PBSM

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


ASSALAMUALAIKUM :) hailoh hailoh. rindu beloggg :/






14 15 16 APRIL 2011, kem pbsm mini jambori. 


* malas nak ulas panjang panjang. letihhh :/ baru sampai. nak tidur. tapi kena taip dulu nati tak ingat :)


mula mula excited nak pegi. last ? hihi :/




* dalam perjalanan menuju ke lata belatan. layannn boyfie sekejap lepas tu terusss tido :)


* pasang khemahh :/


* group F4. stands for Form 4



aku cakap pasal aktiviti yang best je lahh ye :)



1. burung hantu * tak tahu name sebenar 

game ni besttt dan men-cuak-kan lah kot. memang meleleh sebelum stat sebabbb takutt jadi benda benda yang tak nak. game ni stat kul 11.30 malam. masuk hutan. tak bawak torchlight. memang tak nampak hape hape ditambah pulakk aku rabun :) mase guard acah acah dengan bunyi bunyi hantu tuh, aku boleh pulakk tertidur sebab memang ngantuk gilaaa! siap kuar lagi air liur ba*i :) * errr --' HAHA




2. jungle trekking

ni faktor perdana kenape aku pegi kem nih :) memang aku nak jungle ber-jungle nih. memang diakui sangat-lahh letih. tapi bestttt sangat sangat. pelbagai benda ada. nak marah pun ade, sakit hati pun ade, nak nangiss pun ade, geram pun ada, DENDAM pun ade :) aisehhh --' memang aku ber-dendam dengan lumpurr tuh! HAHA. memang ngetopppp lahhhh kau junglee :)





tak ke cun baju aku tuhh ? * abaikan muka tua aku --'





3. pertandingan memasak

game nihh best sebab besttt lahh. for your infomation, RESEPI SENDIRIAN BERHAD okei sayanggsss? * ade sape sape nak buat menantu? eerrrr --' gataiii. exceli, nak buat martabak maggi, tapi tuan yang nak buat tu tak datang sebab demam. jadikk, memang tak tahu nak buat ape lahh. last last aku cadang suh campur maggi dengan telur sekaligus. tapi ade dugaan mase nih, api tak jadi jadi. mase tu sikitt lagi masa tapi group kami tak stat ape ape lagi :/ pastu, kak kak KD meh tolong. dan aku baru rase bestt. * sebelum tu memang aku menyampah gila dengan kem nih! kak moh, i love youuu! kalu kak moh tak dok, memei tok jadi bulatt. heee~ 
p.s : alhamdulillah, sedappp!!!!








4. explore river

yang ni oke lahh kot. tapi memang memenatkann bile lawan arus. alkisahh-nye nak cari punca mata air. letihh gila buatt menda nih. air sampai pinggang. kawan aku yang pendekkkk tuuuu sampai mane lahh agak-nye ya? err --' HAHA bile air kena je badan, memang menggigilllllll! tapi memang bestttahhh :)







5. pertolongan cemas


siyesly. aku memang tak pandai buat mendalahh nih. tapi aku cuba. caye tak caye, aku nak buat lipatan silang tuh pun terkial kial. heee~ tapi lama lama bolehh la kot buatt :)




tu je lahhh kot yang bestahh. yang lain memang aku menyampahh habisss! dan memang aku ternanti-nanti tuk balik. buat lawak bodoh, tapi tak tahu kenape tak lawak bagi aku dan yang ke hell nye nampak bodoh :/ opssss~ maaf. 















FOR THE LAST ONE :)









selitnotakecik : malas nak upload gambar banyak banyak.
 tekan sini kalo nak tengok lagi :)







0 oh ye ?: