Saturday, April 09, 2011

sometimes you cannot just tell anybody how you really feel

aisehh --' ni yang aku benci tiap kali bukak facebook nih ! bukak je page ? , mesti rase nak sokseksoksek sorang sorang dalam bilik. whatthehalll lah ni :'( 


bile rase nak exercise-kan kelenjar air mata aku nih, teddy bear lahh tempat yang paling best! teman mengadu paling setia. kalo orang lain tengok aku mungkin akan cakap aku gila kot sebab suka cakap sorang sorang tak kira tempat tak kira masa * macam kawan aku cakap :/


susah gilaa nak jadi budak ceria budak happy budak periang nih. mesti ade je yang tak kena. mesti ade je yang jadi penghalang. hmm... tiap kali buat lawak bodoh kat sekolah, kawan gelak. tapi dalam hati macam grrr --' memang nampak aku happy, tapi hakikat sebenar? tak de sape yang tahu betapa 'sengalnya' hati aku nih ;'(




kadang kadang sampai takut nak happy. sebab aku rase asal aku happy je, mesti akan jadi benda yang aku tak nak. aishhh --' kadang kadang terfikir jugakk tahu yang aku nih si** --' yeahh. aku percaye dengan qada' qadar. tapi ? * entahhh






heyyaahh! tak puas lagi ke kau sokseksoksek sorang sorang dalam bilik eh? perlu ke dengan bodohnya kau menunggu eh eh? menunggu dan terusss menungguu. berbaloi ke semua benda tuh? :/ 


ade orang cakap 'eh kau pun tahu nangis eh?' ohh okeii memang rase ? tapi aku nak kau tahu. aku pun ade hati ade perasaan. nampak je kott aku kasar kebal and so on, tapi aku masihhhhhh dan akan teruss masihh ade air mata tuk dialirkan :/ * air mata bagus fyi, sebab bila kita kuarkan air mata, secara tak rasmi kita keluarkan toksik dalam badan kita... err --'


yupppp, memang tahuu tak berbaloi aku tunggu. tapi tu lahh. tunggu dan terus tunggu! grr --' HAHA bila sedih, blogg private yang jadi sasaran. bile luah segala benda dalam tuh, rase tenang lah jugakk sikit sikit :/




the truth kills me !



0 oh ye ?: