Saturday, August 13, 2011

clearly, im not okay



rasa kecewa, sedih, sakit hati semua bercampur aduk bila baca diari blog yang betul betul diari ;'(

tak sangka. banyak jugak ya masalah aku. tak sangka, perempuan desperate jugak aku ni ya. tak sangka benda yang memang selalu aku tegaskan, terjadi. semuanya, langsung aku tak expect langsung! 

tak ku sangka tak ku duga. semua angan yang aku impikan selama ni hilang sekelip mata hanya kerana malam tu. hanya kerana persoalan tu. hanya kerana tiada jawapan bagi persoalan tu. 

dan, aku? tetap jadi perempuan bodoh! 

kadang kadang rasa macam tak percaya yang akhirnya aku jatuh tersungkur. selama ni, aku fikir, aku dah hebat tuk tangani semua benda tu. tapi, ternyata aku salah sama sekali. aku langsung tak cukup hebat untuk buat semua benda tu.




i can hide everything what i want. but clearly, i cant forget it ;'(

no matter how hard i try to smile, sometimes i just cant stop the tears. no matter how much i try to be good to everyone, sometimes im just ignored, avoided and left alone. no matter how much i keep making everyone smile, sometimes no one sees the pain in in my eyes. no matter how hard i try to hide the pain, sometimes i just end up crying all night. 



5 oh ye ?:

Nurmaisarah Ismail said...

Be strong dear :D

NinaAz said...

YAAA..NO MATTER WHAT. LIFE MUST GO ON!

NinaAz said...

YAAA..NO MATTER WHAT. LIFE MUST GO ON!

TRIPLE S ♥ said...

maisarah : tq ya kawan :)

TRIPLE S ♥ said...

nina ; for sure! dont just because a girl/boy, we just cry and not try to move on. isnt it ?