Sunday, November 13, 2011

good luck abang abang kakak kakak

oleh kerana ramai orang update status pasal greyson chance ni dalam efbee. jadi, aku pun buangkan masa aku semata mata nak hayati lirik waiting outside the lines.
then, baru aku faham apa maksud lagu ni. rupa rupanya lagu ni untuk naikkan semangat manusia yang tengah down. 
you are so afraid taking chances. how you gonna reach the top ? - greyson chance
SPM, haha XD mesti sekarang tengah dupdapdupdap gilaa jantung kau kau tu kan? senior, tahun depan turn aku pulak yang dupdapdupdap. ohhh scaryyy-nyaaa (:

tapi, aku rasa malam ni kot yang berdebar. lepas siap satu paper, dah tak berdebar. exam macam biasa je kot. macam pmr, smu dulu (: coooool 

aku rasa ohsem gilaa kot kalau tiap kali exam, target A+. contoh, esok kan exam bm, bila habis je paper bm, cakap dalam hati, alhamdulillah, hari ni buleh doh 1A+. (: memang gilaaaa hebat lah kot kalau kata gitu.


ada orang kata spm ni hanyalah sekeping sijil yang takda makna apa apa. tapi, meh nak habaqq nooo. sekeping sijil ni masih diperlukan hatta kau dah master or even phd sekalipun. nanti kau pergi u, kawan tanya, kau dapat berapa spm? kalau kita jawab dapat full A+ kan, mesti orang tak keceh mata lah kat kauu. gerentiii semua orang tabik springg getarr kat kau. 

tahun depan turn aku. tahun depan turn aku. tahun depan turn aku. okaayyy tahun depan turn aku. so whatt ? haha memang gilaaa! sumpah kari ngeri bila aku ingat. lebih lebih lagi, alkimiya'.

abang abang kakak kakak, aku doakan kau berjaya dunia akhirat ! buat yang terbaik SPM esok. pasti kau dapat tangani semuanya dengan hati yang tenang. 

kalau tiba tiba dalam dewan, otakk kau krengg, otak kau dah takleh nak out-kan idea lagi, even dah study maut gilaa, nak buat macam mana kan? adalah tu sebab dan hikmah dia. mungkin kalau kau gagal, nanti besar kau berjaya lagi dari orang yang berjaya dalam spm kan?



buat yang terbaik semua (: semoga dapat gembirakan hati mak bapak ya ! ummi aku cakap, akan bahagia hidup kalau miskin, tapi anak anak semuanya berjaya dalam hidup. kebahagiaan ibu bapa bukanlah harta kekayaan, tapi dengan kejayaan anak anak ! 

dan, bagi yang bercita cita nak sambung study kat overseas tu, good luck! ticket untuk anda ke overseas ialah esok (: sapa sapa yang kena pegi PLKN tu, ohhh yaa good luck sekali lagi! haha XD

warga MMP ! buat yang terbaik. kak amni, kak fadh, kak eqah, kak izzah dan semuanya :) buat yang terbaik ! harumkan sekali lagi nama sekolah. insyaallah tahun depan shahira shuhada pulak yang akan harumkan nama sekolah. cehhhh tiba tiba. haha

oleh kerana sekarang GC fever, dengar lah lagu ni tuk naikkan semangat XD :




guys, you deserve to get more (:

0 oh ye ?: