Saturday, November 12, 2011

hardisk

tadi, pegi tusyen kami sebelum pergi karisma sebab nak hantar novel kat suha. dan, tiba tiba suha cakap,


suha : da! bakpo mu tok royak kat ku hardisk tok jadi?
aku : olohh. biarlah. aku nok format doh
suha : mu amik duit nih. beli balik
aku : takpo eh suha. amik lah balik. mulo mulo, memei aku maroh. lamo lamo, biarlah. aku tok kisoh pun.
suha : da, amiklah duit nih. punoh gano?
aku : tok tahu aku. yo naik wano biru meta, lepas tu takdok.
suha : mu amik lah duit ni beli balik.
aku : olohh mu ni gakk eh. takpo eh. ado hikmah la tu. aku pun tok sei tengok jugok *sambil bagi balik duit tu*


suha ! haha XD mula mula, memang la wei aku berasap nak mati. nak tengok SG kottt. haha aku tak tahu berapa duit mu bagi tu. tapi, sampai lah 100 tu kan? 


suha, aku tahu mu nak beli DSLR. mu simpan duit, sanggup tak makan kat sekolah, spend seringgit sehari, semata mata nak beli DSLR kot. aku, tak sampai hati nak amik duit tu. hardisk tu bukan mahal sangat kot. mahal, tapi taklah sebanding DSLR tu kan? 


tapi, haha XD habis hangus duit UPSR aku :') tapi, biarlah. mu simpan lah duit tu beli DSLR. ada hikmah kot di sebalik semua nih. buktinya, bila takda hardisk, aku terpegang buku kimia tanpa sengaja baru ni (: wahhhhhh kottt! ohsem ohsem aku pegang buku. haha


dan sekarang, aku taknak fikir pasal hardisk tu dan aku pun taknak tengok hardisk tu lagi sebab kalau tengok, teringat duit UPSR. haha :')


aku nak study tuk SPM dah. i need to strive it! but, i just wonder when i can start study for my 'majestic' SPM? (: how bad i am right now, takda mood nak study :') 


jadi, semalam, aku sahut cabaran barak tuk deactive efbee! cittt, siap perli aku lagi kot. mu deactive hari ni, esok mu active balik. amboihhh muluttt! aku boleh hidup tanpa handphone selama sebulan, okayyy je hidup. takkan la efbee takleh kot? kan. (agak susah efbee) tapi, aku try! aku janji nak deactive esok malam, ahad malam. sampai seminggu kot. sebab nak upload gambar last year pulakkk (: lagipun, kawan aku pun dah deactive, jadi takda makna nya lagi aku active efbee :')


i try ! abang abang kakak kakak, buat yang terbaik spm nanti ! kita struggle sama sama okeh ? assalamualaikum

0 oh ye ?: