Friday, November 11, 2011

i do commit mistakes :')


apa maksud komen tuh ? OMG ! such a stupid things :')

malam ni sedar sesuatu, haha XD bukan hari ni pun sebenarnya, tapi dah lamaaaaaaaaa. tapi, ye la budak krenggg kot kan? haha :') 

tapi, never mind lah orang puntis cakap (: yang lepas, jadikan pengajaran dan juga kenangan. kan ? yang akan datang, berusaha supaya benda yang lepas takkan berulang tayang lagi. peaceeee yaww ! 

maaf sebab selama ni agak terlalai sedikit :) dah lama sedar, tapi still buat bodoh. tiap kali rest atas katil, mesti teringat benda tu lepas tu mulalah jadi krenggg. haha :') dan aku perasan, teringat benda tu akan menyebabkan aku tidur tanpa aku sedar. >.< sebab tu la, aku still layan ingat benda tu sebab bila mata aku keras jiwaa tak nak tutup, terpaksa ingat benda tu supaya tidur. haha :")


tapi, taknak jadi bodoh macam orang lain. orang lain, orang lain punya hidup. aku, aku punya hidup. aku tak perlu orang lain untuk tentukan apa yang aku nak dalam hidup soal ni. 



betul lah orang kata. hidup aku masih jauh. masih banyak yang perlu ditempuh. masih terlalu banyak dugaan dan cabaran yang akan meletihkan segala fizikal dan mental aku. masih banyak. sebagai contoh yang terdekat, SPM (':

#nanti bila dah tua tua, baca balik entry entry lepas. akan reminise kecerdikan dan kebodohan masa kecik kecik (: ohhh, how sweetttt ! and also bitter. haha 

0 oh ye ?: