Monday, December 26, 2011

esok, result SMU

esok result SMU! OMG berdebarnya, haha XD okay tipu. entahla, nak kata berdebar tu memang tang tang lah aku tipu. apatah lagi nak jadi macam orang parkinson, lagilah bukan.


mungkin sebab SMU ni aku buat gitu gitu, main gaul apa yang aku rasa. tinggal dengan jelas soalan yang memang aku konpem 100% aku tak hafal. hafal pun nak tak nak. jadi, kena tempat ke aku berdebar eh ?


walau apa pun, aku still berharap aku dapat tinggi. ehem :D haha XD tapi serius, kalau orang tanya aku target berapa. memang aku takkan pernah jawab target 10 mumtaz :) aku jawab just, insyaallah pangkat mumtaz. okay PANGKAT bukan STRAIGHT A !


bila aku baca post ni balik, aku rasa macam tak sangka langsung aku dah berjaya lepasi SMU. haaa, kau kau semua tak pernah tahu betapa aku taknak amik SMU dan berhasrat tuk keluar dari MMP hanya gara gara nak lari dari arab XD




alhamdulillah. hmm, btw esok, selain result SMU, aku dapat result akhir tahun. aku harap result akhir tahun aku ni mabeles supaya tahun depan aku bersemangat tuk mabeles-kan result bulanan dan semestinya SPM. insyaallah --. #eh dah nak tua dah aku. dah nak klimax alam persekolahan :)


ya tuhan, aku takkan mengeluh kalau aku tak dapat tinggi SMU, aku tahu usaha aku setakat mana. aku tahu aku tak layak nak dapat tinggi tinggi. cuma, ya tuhan, aku sungguh takut andai dengan result SMU tu aku akan jatuh menjunam dan sekaligus aku turun kelas --' saat itu paling aku takut. 


semoga perjuangan kami, students MMP dapat kejayaan yang cemerlang. aku happy jika aku tengok kawan aku happy apatah lagi kalau aku pun happy yang real. XD


kalau pun result SMU bagaikan hempedu, insyaallah result akhir tahun dapat menjadi madu.

1 oh ye ?:

cerkleng said...

ooo..susun kelas guna result smu ke?
adoiii naya macam tu.