Tuesday, February 21, 2012


bila dah namanya SPM, memang study maut maut. wahh KONONNYA! bertuahnya kalau betul >.< haha XD

4 MAC nanti exam! horayy horayy :) 2 hari lepas aku dapat mimpi, NGERI ! aku mimpi aku amik banyak banyak subjek. dan aku dapat not bad la jugak even bagi orang lain bad bad gila. dan aku mimpi aku dapat A+++++ untuk subjek sains dan addmath. oh yeahh :) harap harap betul.

tapi yang spoilnya, aku tengok markah dalam kertas, aku nampak ada markah aku dapat 2 ! sooooooooooooooooooooooooooooo ???? hahahaha. bila aku bangun, memang speechless. macam gila pun ada. pemalasnya aku sampai dapat 2 markah per seratus. but, no wonder la sebab aku mimpi subjek tu subjek arab! huahuahauhaua

well, untuk SPM nanti. tak kira la arab ke mandarin ke cina tamil sekali pun, aku akan buat yang terbaik hanya untuk dapat fly ke overseas :]

wish me luck <3

0 oh ye ?: