Friday, February 17, 2012

Dear


you're the special one. special person maybe for me and for them too. you're never be replaced. i know i cant find someone like you. someone who loves me, miss me, hurts me or maybe hates me like you do. someone who makes me cry all the nights. someone who teaches me about life. haha XD

HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY ! may GOD bless you always. wish you luck in your life.  

aku bukan orang yang pertama wish kau happy birtday. dan aku harap aku jadi orang yang terakhir wish kau happy birthday even aku sampaikan pada kau melalui langit. wahhhhh ! haha XD

aku sebenarnya balas dendam kat kau tahu tak. tahun lepas macam orang bodoh dungu aku tunggu kau wish masa birthday aku sampai tidur lewat aku hari tu! tapi kau tetap tak wish jugak. aku menyampah! aku takut aku sorang je anggap kau kawan, tapi kau tak. kau pun tahu aku takut dengan bayang bayang aku sendiri kan? sebab tu la aku tak wish kau hari ni. haha XD macam senget! 

aku teringat kenangan tahun lepas. haha :) macam bodoh je aku tahun lepas kan. aku tahu aku takkan pernah mungkin lagi jumpa sahabat macam kau. sahabat yang caringg macam kau. sahabat yang sentiasa contact aku walau aku dah bosan tengok. aku sayangg kauu sahabat oii ! haha :)

wishing you happy birthday! have fun with your life and also with your futureeeeeee. haha :) 


lagu ni syokk : 

0 oh ye ?: