Wednesday, June 06, 2012

UJIAN KOMPUTER

alhamdulillah syukur pada allah akhir sekali aku berjaya lulus ujian tu dengan berjaya walaupun tidak cemerlang. hahahahhaha :D

bila tahu lulus ujian komputer tuk lesen kereta, memang hiphopp rasa nak nangis. masa mula mula masuk dalam bilik tu, memang berdebar nak matiii. haha :D tengok tangan, aihhh menggigil semacam. dah macam nak jawab soalan spm lewwwwww. haha

dengan ragu ragu aku buat soalan tu. esp yang ujian buta warna dan penglihatan tu. ye la wei, kalau salah je satu, terus keluar, 'ANDA GAGAL DALAM UJIAN KOMPUTER'. mahu aku ternganga kalau keluar benda tu. haha :D

berjayanya aku lulus dengan markah 45/50 nih atas bantuan mohammad mubarak. wahahhahaha~ thankssss weh ! dia pass ujian ni dengan markah 50/50 okay? so aku tanya ah dia study macam mana sebab semalam aku langsung tak baca and prepared. getting worried jugak lah kan? wahahhaha~

dia pun tanya aku ada ke tak software untuk ujian tu. then, dia tolong ah bagi link tuk download apa semua. lepas tu takleh blahh la pulak internet. jengggg kemainn ! >.<

lastly, dalam pukul 12.30 pagi tadi baru jadi and masa tu lah baru aku buat latihan, dan ye ye ye, PAGI TADI AKU BARU BUKAK BUKU TU SELEPAS MASUK BENGKEL HARI TU. DAN PAGI TADI JUGAK FIRST TIME AKU STUDY UNTUK AMIK LESEN NIH. * memang lah first time, nama lagi aku baru bukak buku tu kan? hahahha :D

so, kira berapa jam je aku study. errr, mungkin tak sampai 2 jam kot. just buat soalan, guna peluru yang ada tembak tembak belebummm kalau kena jadi kalau tak kena tawakkal. jadi, aku perhati dan salin ah soalan soalan yang salah then aku hafal.

masa nak tekan nak tahu keputusan, memang debar bagai nak pengsannnn. haha. bila tengok, ANDA LULUS. tertitik air mata akuu. TER okay. bukan sengaja. hakhakahkaha :)

alhamdulillah. evenaku tak cukup umur lagi tuk amik lesen kereta which is rabu depan ( 13 jun ) baru birthday aku, so aku kena tunggu ah tuk masuk bengkel 3 jam tuk kali kedua tu.

planning aku nak dapatkan lesen P sebelum bulan 9. bulan 8 tu aku akan pastikan aku dapat lah kot sebab kesian kat umi kena hantar dan ambil aku tusyen. huhuhuh :)

p.s : baba aku tak tahu pun aku amik lesen kereta. aku berani post dalam blog ni pun sebab baba aku ni tak reti nak guna internet pungggg. haha kalau baba tahu, NAHAS. sebab dia suruh aku fokus spm dulu. lepas spm baru amik lesen kereta. agak agak macamana lahhh kan baba aku bila tengok aku bawak kereta depan dia ? hahahahaha :D

okay lah. assalamualaikum dunia blog :)

0 oh ye ?: