Saturday, September 15, 2012

ya allah. 
jangan kau gembirakan hati aku dengan perkara kau benci.

ya allah.
jangan kau sedihkan hati aku dengan benda yang aku sendiri pun benci.

ya allah.
jangan kau biarkan aku terus hanyut melayan perasaan.

ya allah.
jangan kau kecewakan hati aku dengan benda yang tak sepatutnya aku kecewa.

ya allah.
jangan kau biarkan aku terus macam ni.

ya allah. 
kau tetapkanlah hati aku dengan imanmu.

ya allah.
sungguh aku benci dengan diri aku sekarang ni.

ya allah.
sungguh aku menyampah dengan diri aku sekarang ni.

ya allah.
sungguh aku kecewa dengan diri aku sekarang ni.

ya allah.
kenapa perlu aku berharap?

ya allah. 
sungguh aku tak sanggup lagi berperasaan macam ni.

ya allah.
aku sudah cuba segalanya.

ya allah.
aku sudah cuba lenyapkan segalanya.

ya allah.
kalau aku mampu, aku nak lupakan benda ni.

ya allah.
kalau aku mampu, aku nak hidup macam dulu.

ya allah.
kalau aku mampu, aku nak tempik tempik biar benda ni hilang.

ya allah.
hanya kalau aku mampu.


ya allah. aku sendiri pun benci, meluat, geram, sakit hati dengan diri aku sendiri. kenapa ? kenapa mesti aku macam tu ? ya allah. kenapa ya allah? kadang kadang aku rasa aku nak out dari situ. aku dah tak sanggup! aku tak sanggup lagi ya allah!

im lost. seriously :| maafkan aku atas segala kekhilafanku.

0 oh ye ?: