Thursday, February 14, 2013

okay i just want to KISS what im gonna to write. totally im too busy with assignment of kex. likeeeeeeee. hahaa >.< but instead of being busy, im very happy to do that!

err err. okay sekarang. haha bahasa melayu sudah ah mekda. aku tak reti speaking. tapi takpe, aku tengah try nak speaking. sekarang, dapat last assignment - money management! assignment paling mencabar. kena bukak bussiness betul betul tapi cuma tak real je, dan ia kena bertahan 6 bulan. survive atau bankrup. ada dua pilihan.

dan group kami pilih BAKERY, PHOTOGRAPHY, CYBERCAFE. then KM decide kami kena buat photography. mula mula ingat senang, phewwwww susah makkk. 5 barang yang basic gilaaa pun 11k. dah la modal ada 25k je. aihh -.-'

5k kena backup plan. so, ada 9 ribu je lagi nak sewa, beli perabot, elektrik, frame, dan banyak lagi lahhhh yang penting. dah la nak cari tempat sewa tu punya lah susah nak mati. ada sorang macik tu berlagak cakap, 'eh, panggil saya datin. saya ni bekas isteri aman razak. jangan panggil kakak macam saya ni kakak awak.' ohmaigucci!haha

serius. assignment kali ni betul betul buat kepala aku stress! sekarang aku akui, stress seorang leader dengan stress seorang member memang berbeza terus! grrrr.

nevermind. this assignment actually teaches me a lot. thank you!

pray for our success you.

0 oh ye ?: