Thursday, February 21, 2013

tidak terasakah aku ?
tidak punya perasaankah aku?
tidak kecil hatikah aku ?
tidak rasa ingin menangiskah aku ?

kenapa aku jarang sekali jumpa teman yang sejati ?
atau
aku yang terlalu negatif ?

kadang kadang aku ingin engkau mengetahui apa yang aku rasa.
seperti mana aku mengetahui apa yang kau rasa setelah kau hantar SMS pada aku.
tapi aku tak mampu untuk berbuat sedekimian.
aku malu.
malu yang teramat.

'why you're so easy to get upset shuhada?' - KM
i dont. 
i dont know why.
tough outside, soft heart inside maybe.
LOL

aku ingin meluahkan apa yang aku rasa.
tapi entahh.
aku rasa aku tak mampu.

memang aku mudah menangis.
tengok cerita.
dengar lagu.
baca novel sekalipun aku menangis.
tapi untuk aku menangis semata sahabat,
entah kenapa begitu sukar.

im sorry. 
i know i bad.
i know im not perfect.
i know im not perfect like you guys.

im so sorry -.-'
its kinda kill me slowly.

0 oh ye ?: