Friday, February 22, 2013

why you're so easy to get upset shuhada ?

i'll never forget this question.



hey you! dont cry. wipe your tears away and keep smiling. life is too short to be sad. be strong! be tough! be a real lion. not only on the outside but what the most important is to be a lion from your inside. SMILE! - double A


serius, aku sendiri pun tak tahu kenapa aku ni sensitif sangat. 

'mu napok jah keras, bekeng. tapi sebenarnya hati mu lembut gilo. sensitif. mu mudoh jerit.' 

i may not be a good friend or a good listener or whatever it is to solve your problems. but all i can do is to tell you to keep smiling no matter what happened.

aku teringin nak jadi macam orang lain. yang tak mudah nangis. ohh, maybe aku jadi macam ni sebab keturunan kot. haha -.-'

aku takda masalah pun. tapi bila some of my friends sent sms kat aku suruh bersabar, be cool, think positive, entah kenapa aku rasa hati aku sayu tersangat! haha silly me -.-'


dan satu lagi aku ingin cakap. memang aku perempuan yang jenis tak tahu malu. tapi cukuplah sekadar aku katakan aku masih perempuan yang ada maruah, yang ada harga diri. pasal 'dia', serius itu hanya gurauan aku dan kawan kawan aku. 

oh please. jangan tambah cerita lagi. aku sudah pening bila fikir kenapa 'girl' tu tengok aku semacam. dan sekarang maybe aku tahu kenapa. haha (; common girl. aku bukan macam perempuan lain yang bodoh bergaduh kerana someone. take note !

okay assalamualaikum ^^

#aku tak faham kenapa entry aku sejak kebelakangan ni mengarut. 

0 oh ye ?: