Sunday, February 10, 2013


when a man sees a woman, there's two reasons. either he just loves to see girls or, he wants to make the girl as his wife. so girls, you decide which one you want. being a girl that makes men like to see you, or being a girl that men want to make you as his queen of his life. - KM

serius katakata ni sangat bermakna. mula mula dekat, agak shocked. ohsem! tersangat. then baru aku tahu kenapa laki suka tengok perempuan. semuanya ada dua sebab. hanya dua.

1. laki just suka tengok mereka. maybe nafsu kot! rupa paras, kekayaan, suara merdu and so onnn.
2. laki tengok perempuan tu sebab mereka nak jadikan perempuan tu sebagai isteri.

tepuk dada, tanya iman. girls, tanya diri masing masing. nak jadi yang pertama atau kedua. dan kalau tanya aku, aku nak jadi yang kedua.inshaallah (:

aku taknak jadi perempuan yang laki suka tengok dengan nafsu. nooo. taknak. aku tahu aku macam mana, yeahh aku nih brutal. kawan kawan kex semua panggil aku LION. tapi aku still nak jadi yang kedua. dan sekarang, inshaallah slow slow aku berubah. doakan aku (:

dan pasal kapel, still jugak tergamam dengan abang faris seman. cara dia berfikir tentang kapel, agak sama dengan aku. 

buat apa aku nak bazirkan hati aku untuk laki yang belum pasti jadi milik aku? for what? dan kalau boleh, aku nak pastikan hati aku totally untuk suami sah aku one day. aku taknak bagi secondhand punya. aku pun nak firsthand, jadi aku pun kena bagi firsthand jugak lah. fair and square.

kalau boleh, biarlah aku bercinta selepas kahwin. 

btw, thanks abang faris seman. you make me feel you're ohsem. memang lain cara orang yang beragama dengan orang yang kurenggg agama bercakap. serius!


0 oh ye ?: