Tuesday, April 23, 2013

secara jujur dan ringkas, aku sangatlah iri hati, jeles, cemburu sakan bila mereka berchat dalam facebook pasal tripnak gi KL next week.

memang aku teringin sangat nak gi. have fun with them. dulu nak pergi, tapi tak jadi. sebab allianze. bila jadi,tiba tiba panggilan iv mara pulakkk deee -.-'  then masa dalam perjalanan ke interview MARA hari tu, aku dan kira bercadang nak gi KL lepas iv nih. bila mereka berura-ura nak gi next week, masalah lain pulak yang timbul.

kalau jadi, parents aku nak bawak aku dan siblingss pergi legoland rabu depan, 1/5. mereka tu pulak planning nak gi 30/4, balik 6/5. dan aku tak sampai hati nak kasi tahu parents aku yang aku nak pergi bercuti dengan kawan pulakk. sebab mesti nak pakai duit kan? -.-' serius aku tak kisah pun kalau nak guna duit sendiri, tapi aku rasa macam kejamm lah pulak kalau aku pergi sebab masa tu aku baru je balik, kan kan?

im sorry friends.

yang dalam chat kat fb tu, bukan aku tak nak interrup. tapi aku tahu sangatt. nanti aku jugak yang sakit hati sebab takleh join -.-' puihhh hahaa. tapi, aku still baca even aku tak reply. nevermind.

okay fineeee. lain kali aku taknak involve kalau ada event apa apa. last minit, kalau jadi baru aku cakap.

menyesal!

sekian ;')


0 oh ye ?: