Saturday, April 27, 2013

terlalu banyak yang ingin aku ungkapkan pasal dirimu wahai sahabat.

dan sudah terlalu banyak post yang aku taip dan akhirya aku jadikan ia sebagai draft sebab aku tak sanggup nak publish. nati malukan diri -.-'

aku tak pernah tahu kau rasa benda yang sama dengan apa yang aku rasakan dulu. tapi emm biarlah. aku rasa kau tak patut rasa benda tu sebab ianya disebabkan oleh aku. BY ME. not you friend.

aku selfish.
aku ego.

padahal aku yang salah, tapi disebabkan aku nak jugak 'pertahankan' diri aku, aku buat 'bodoh' even aku rasa dada aku dihiris sembilu tiap kali aku tengok kau. akhirnya kau mengalah. 'tinggi' nya maruah aku kan kawan? sanggup aku pentingkan diri aku walau terang terang aku yang bersalah.

even ayat kau sinis, tapi kau sedarkan aku. jangan pernah hidup dalam dreamland. jangan pernah berangan nak jadi princess yang bergandingan dengan prince yang perfect. jangan pernah hiburkan diri sendiri dengan benda yang bodoh! 

kau yang sedarkan aku. kau tahu tak?

serius kawan. aku teramat sayangkan kau.

if only you know my heart. sekian

0 oh ye ?: