Thursday, May 16, 2013

HAPPY TEACHER'S DAY :D

selamat hari guru buat cikgu cikgu ku yang pernah mengajar aku tanpa kira lelah letih atau pun tidak. 


- PARENTS :)
- TASKA (aku tak ingat nama. sebab masa aku cari area telipot tu dah takda. tapi taska english lah :D)
- KEMAS
- PASTI
- SK ZAINAB 2
- SK MULONG 1
- SMK(A) NAIM LILBANAT
- MAAHAD MUHAMMADI PEREMPUAN
- KARISMA :D
- TUSYEN CHANGGONG
- TUSYEN CIKGU AZIZ
- TUSYEN KAMI
- TUSYEN MUKERJEE
- TUSYEN CIKGU BIO

Tu je kot sekolah sekolah, tusyen tusyen yang pernah aku belajar. kalau tertinggal, sorry. haha :D

cikgu, jasa cikgu takkan pernah saya lupakan. selamanya. esp cikgu yang mengajar saya masa saya berumur 3-6 tahun. saya tahu, jasa cikgu sangat sangatlah besar. sebab cikgu lah yang mengajar saya untuk kenal huruf ABC, 123, alif ba' ta'. semua tu susah. saya tahu saya tahu.

kalau cikgu tak ajar saya supaya kenal ABC and so on tu, naik lah umur berapa pun, saya takkan pernah reti tuk baca, tulis, and so on. kan kan cikgu? sayanggg cikguu.

dan untuk cikgu lain, saya sayang cikgu :) terima kasih untuk segalanya.

me love you.

p.s : tak sangka aku pun turut dapat sms selamat hari guru. LOL terima kasih anak anak 'murid' kuu :D


0 oh ye ?: