Saturday, May 18, 2013


secara ringkas, semalam dapat result UPU. dan masa pukul 12 tu agak berdebar sebab bukak fb, semua geng dah tahu kos dan uni masing masing sedangkan aku? tak boleh nak bukak laman web tu. dan ada sorang kawan ni tegur aku, suruh check dia punya result. well aku pun tolong lah. haha :D aku check yang dia punya dulu seba aku takut nak tahu aku punya. ^^

dan alhamdulillah dia dapat apa yang dia nak. dan bila aku check yang aku punya, alhamdulillah dapat first choice. UiTM - Asasi Sains :) nasib baik aku tak letak UMS first choice. kalau tak, aihhhh takut jugak aku.

secara jujur, bila tahu ramai geng yang dapat UiTM asasi, rasa excited nak gi. haha -.-' 


bila tengok benda ni, bukan UiTM yang aku tengok first. tapi aku tengok UIA dulu. haha -.-' bila UIA lewat dari aku, terus rasa 'nasib baik.' LOL dan alhamdulillah lambat lagi. two weeks more :)

tapi tu lahh, beela gi awal. 30 mei. aihh awal sangat! -.-'

overall, aku tengah tunggu 3 lagi result - MARA - JPA - IPG. secara jujur ikhlas dari hati yang paling dalam, MARA tu langsung aku tak berharap pun. sebab percayalah, susah nak matii. dan dari beribu orang yang buat iq test, hanya 30 orang je yang dia nak untuk ke ireland. ohmaigod? kalau interview, aku berharap lah jugak. tapi untuk test test nih, so sorry -.-' aku tak pandai nak handle.

kalau JPA pulak, kalau dapat, alhamdulillah. kalau tak dapat, pun alhamdulillah. tak kisah pun :) yang IPG pulak, kalau dapat, maybe aku stay asasi atau pun out. aihhh masih ada chance untuk aku bergelar seorang doktor dan jugak guru. haha :D

okay salam :)

1 oh ye ?:

Anonymous said...

btw,mcm mana tahu yang mara medic ireland tu just sponsor 30 orang je? ada apa2 link atau bukti x?